- 2437 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Umutsuz Aşklar..
Karşılığı olmayan sevgileri yaşamak ne zordur, kaybetmeyim diye çırpınırda çırpınırsınız . Emek verirsiniz ,sevgi verirsiniz hatta istese canınızı verirsiniz ama ,duymak istediğinizi bir türlü duyamazsınız, almak istediğinizi bir türlü alamazsınız . Yaralanırsınız ama bırakamazsınız ,sanki o acı sizede dahada güç verir . Ölmek istersiniz ama onsuz kalacağınızdan korkarsınız . Gözünüzün önünde sizi seven başklarını görmezsiniz ,büyüsüne kapılmışınızdır yalnızca o dersiniz . Koca bir sevgiyi küçücük yüreğinize sığdırmaya çalışırsınız ,sığmaz .. gözyaşı olur akar bazen ,kalem olur yazar bazen, ama içinizdeki çığlık hiç susmaz ,çocuk olur tüm gece ağlar bazen...
Çözemezsiniz ,düğümler üst üste atılır ,her gün biraz daha umutsuzluğa kapılmışken ,ufacık bir söz yeniden hayata bağlar sizi . O kadar olumsuzluğu unutur ,yeniden içinizde filizler yeşerir. Dostsunuzdur ya ,aşkı anlatırken bile dikkatli davranırsınız.. o’na sevdiğinizi haykırmak yerine, saatlerce havadan sudan konuşursunuz . Aslında havada o’dur suda .. Siz o’nu konuşursunuz , o hayatı .. Cam bir fanusa kapatılmış gibisinizdir . Siz ne kadar yakın hissetsenizde o sizden o kadar uzaktır . Sevmek hakkım değil dersiniz , ama o’nu sahiplenirsiniz . Yalnız kalmak istediğinizi düşünür herkes ,ama siz hayalde olsa onla olduğunuz için yanınıza kimseyi istemezsiniz.
Ne kadar genç olsanızda ,ayakta durmaya çalışan yaşlı bir çınar gibisinizdir. Ben ne fırtınalar karlar yağmurlar gördüm dercesine ,ama sevgilinin sevgisi hasreti özlemi ağacı kemiren kurt gibi içinizi çoktan boşaltmıştır. Gözleriniz herşeyi anlatır ama sadece o yoldan geçenler anlar bunu. Etrafınıza neşe dağıtırsınız ,ama en son ne zaman kahkahayla güldüğünüzü hatırlamazsınız. Yazarsınız ,çizersiniz ama sadece o’nu, kendi kendinize inanamazsınız nedir beni bağlayan diye ,başınıza ağrılar girer düşünmekten ,ama işin içinden çıkamazsınız . uyumak istersiniz ,fakat unutmak için değil , o’nu rüyada görmek için .. ne uyuyabilirsiniz nede onu rüyada görebilirsiniz. Yok dersiniz yanlış yoldayım olmaz dersiniz , unutmaya çalışırsınız ,ama gördüğünüz biri ona benziyordur yada bir kuşun sesi yine size o’nu hatırlatır.. Zaten aklınızdan hiç çıkmamıştır.. Ve çıkmayacaktır.....
murat...
YORUMLAR
bak sennn kimmiş seni böyle böylee yazdıran :)bende neden bu kabuğuna bukadar çekildi noluuuuuyooorr diyordummm hıııım demek ondanmış onunla yalnız kalmakmışşş derdii :)hiç banane beni ilgilendirmez itinayla rahatsız ederim.yokk öylee kankadan habersiz işler öle düşünceler falan ,ya paylaşıcan yada çekilemezsin kabuguna niiiimmmsevgilerin en kocamanı nı gönderdim sana...