- 633 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
gercek ask....
Sesini duydugunuz anda avuclariniz terlemeye kalbiniz deli gibi carpmaya baslarsa bu ask degil hoslanmaktır!
Ellerinizi ondan cekemiyor sürekli dokunmak sarilmak istiyorsaniz bu ask degil arzulamaktır!
Yaninizda bir tek o oldugu icin onu istiyorsaniz bu ask degil yalnızlıktır!
Herkes onunla olmanizi bekledigi icin onunlaysaniz bu ask degil sadakattır!
Size sicak ve yakin davrandigi icin onunlaysaniz bu ask degil kendine güvensızlıktır!
Üzülmesini istemediginiz icin onunlaysaniz bu ask degil acımaktır!
Ona deger verdiginiz icin hatalarini hos görüyorsaniz bu ask degil arkadaslıktır!
Bütün gün ondan baska hicbir sey düsünmediginizi söylüyorsaniz bu ask degil koca bir yalandır!
Onun iyiligi icin kendinizden cok sey feda edebiliyorsaniz bu ask degil yardımseverlıktır!
O üzgünken sizin de kalbiniz aciyorsa iste bu asktır!
Tarif edemediginiz bir cekim yüzünden ondan bir türlü kopamadiginizi düsünüyorsaniz iste bu asktır!
O herkese güclü görünmesine ragmen icindeki zayifligi hissedebiliyorsaniz iste bu asktır!
Baskalarini da cekici bulmaniza ragmen hic pismanlik duymadan onunla kalmayi devam edebiliyorsaniz iste bu asktır!
Ask ınsanın ıcınde yasadıgı en büyük savastır!!
Saygilarla...
Kalbimdesin.....