Hepsi Benim Duygularımı Çaldılar
Ben eskidim onlar yeni kaldılar;
Yılları içime gömdüm. Bu dünya yalan dediler ben inanamadım, dünyanın acılarını zevklerini sadece gönüllerde aradım, bana yine ben kaldım, yıllar bitse de, umutlarım kül olsa da, dünya son değil, bir gönül kaldı dünyada, ağladım, ağladım çok ağladım. Şu an bir kırık kalp kaldı bende, her şey tükense de yok olsa da, bir özlem kaldı bende, acılar tazelenince bir tarafa atılır, onu süpüren alır, geriye tertemiz bir kalp kalır.
İşte acılar;
Onun özlemi olur o acılarla yaşar, bir an aramak isterdim, mutluluğun taze fidanını yeşertmek için, o tomurcuklaşıp rengârenk çiçek açsın diye. Çok vefalar gördüm yıkılmadım, ben daha baharındayım; Kimseye kızmadım kendi dünyama yakın en mutlu anımda onu bulduğum bir anda, kayıplar benim tutsağım oluyordu, onlarda tutsak bende tutsak oluyordum.
Kaybolan yıllar değil, bendim, Bir bulan olur diye bekledim çıkmadı, gelmedi bir an, şöyle bir baktım penceremden bahçeme, çiçekler dikenlerini batırdı kalbime, bir yanım yandı susuzluğundan, bir yanım eridi sıcaklığından. Ben yine yılmadım her zaman muhtaç olduğum kucağından, işte ben böyle bir hayatın eşiğinde yaşıyorum, herkese kucak açıyorum.
Hepsi silip süpürdüler, tertemiz ettiler etraf güzelleşti, defterler beyaz şimdi; yine boş kaldı ne bir sevgi ne bir tutku. Yeniden mi başlamak gerekirdi! Hepsi benim için yeni olmuştu. Ben eskidim onlar yeni kaldılar, hepsi benim duygularımı çaldılar, hepsi benim duygularımı çaldılar.
Hüseyin Sepetci
YORUMLAR
sepetci
Güzel bir anlatımdı. Kaleminiz daim olsun derim
Sizi candan kutlarım.Selamlar dost
sepetci
sepetci
sepetci
yazarlar ve şairler -daha doğrusu bütün sanatçılar-
hep başkalarından farklı olmuşlardır
bu yüzden daha kederli, daha duygusal,
bazen de daha kırılgan olmaları çok doğal
olsun yine de yazmak çok güzel bir eylem
tebrik ederim hem duygularınız hem de ifadeleriniz için...
sepetci
Hayat böyle birşey sevgili yazarım ben de aynen öyle yaşıyorum insanlara fazla değer verir sevginizi gösterirseniz şımarıyorlar temiz duygularınız çalınıyor ne yapalım eden bulur diyorum ben her zaman yine de geleceğe güzel bakmak güzel yaşamak gerekiyor diye düşünüyorum herşey gönlünüzce olur inşallah...yazınız edebi nitelikte anlatımınız çok hoştu kaleminiz daim olsun dilerim selamlarımla...
sepetci
hocam sevgiyolunda ilerleyen hiç kimse yoluna çıkan taşlara dikenlere aldırmadan yolunda ilerler gider ve sevginin kanatları altındadır,sizin gibi ince ruhlu birisi duyğularını çaldırmaz mücadele eder yıllara yolllara rağmen efendim gönül sesiniz kırgın sanki selam ve sevgiler diliyolrum...
sepetci
sepetci
sepetci
yazınız şeffaf bir şekilde dile gelmiş..
ne yazık ki sevgi ister aşk olsun ister insani sevda olsun.
yalnış yere aktımı işte böylesi haller meydana geliyor.
seveni biz sevemeyiz hep farklı yerlerde gezeriz.. sonu da hüsran işte
bir söz vardır..kimseye ederinden fazla değer verme.. işte bu yüzden yaşıyoruz her şeyi üstadım
deniz kızı
sepetci
yaşam bir bütündür.. ..acılarıyla ,mutluluklarıyla ,sevgileriyle ve aşklarıyla ..... .önemli olan hayata doğru pencereden bakmayı bilmektir ......hayatın her evrensini dolu dolu yaşamalıyız.... .beden eskiye bilir ,ya ruhumuz ........tebrikler Hüseyin Bey yazınızı çok beğendim.....saygılarımla
sepetci
SADAKATLİ YÜREĞİ USTA KALEMİNİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM CANIM HOCAM
SİZİN DUYGULARINIZ BİZLERDE HERZAMAN TERTEMİZ AK VE SİZ GÜZİDE YAZARLAR HERZAMAN
VAR OLDU MÜDDETÇE BENİM GÖNLÜMDE ESKİMEZSİNİZ KENDİ AÇIMDAN SÖYLÜYORUM
HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM BAŞARILARINIZIN DAİMOLMASI DİLEKLERİMLE
SELAM VE SAYGILAR HOCAM