ALLAH
Bir millet, bir devlet .
Anlamaya çalışıyorum nasıl bir illet.
Devrimler devrildimi ne ?
Padişahın çokluğu canımı sıkar oldu varlık içinde yokluk peydahlandı memlekete yuh diyorum.
Sektör olmuş bütün insanlık değerleri patron para.
Babana güvenme diyor adam.Adam olsa söylermi hiç bu sözü?
Cumhuriyet padişahı çoğaltmış binlerce paşa.Arada bir sen çık sen in aşşağa.
Acaba diyor insan bir padişah bir kaç sadrıazam’mı kalsaydı .
Bu halk kurtuluş kahramanı neden kurtulduk adamlar almış memleketin tapusunu .Kemikleri sızlamaz’mı yüz binlerce şehidin.Şimdi bende bu utanca şahidim.
Çocuğuma kurtuluş savaşını anlatmak istedim ama etrafıma bakınca vazgeçtim utandım .Biz neden kurtulmuştuk diye sorsa ikna etmek zor olacaktı.
Türk’üz doğruyuz evet ya yalansız .
Adam fıkra üretmiş ya bu millete .Yok bir birinin kuyusunu kazar,yok cehennemde zebani yok türkler’in kazanında .Ağzımı bozucam şimdi ben o fıkrayı yazanında.
Yuh diyorum kardeşim yuh biz nelerden kurtulduk.
Adamın memleketine güveni yok çaldığı yurt dışında Hortum aynı renkleri değişti yanlız.
Eski İstanbul,Eski İzmir Nerede o ATATÜRK’LÜ ANKARA ? Ve sonra
Ankarada bir fabrika kuruldu sonra memleketi düzenine .550 çalışanıyla bu fabrika çeşitli hortum renkleri ,memleket parselleri üzerine devam etmekte ayrıca dışarıdan binlerce kayıtdışı çalışanı bulunmakta.
BİZ NEDEN KURTULDUK ?