- 855 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Solan Hayatlar...
Genç kadın, odanın penceresinden dışarıya boş bakışlarla bakıyordu..Otuz yaşlarında, orta boylu, gözlerindeki acı olmasa güzel, genç bir kadındı..Genç ama yaşlı ifadesi ile tüm mimikleri donmuş bir robot misali tek bir noktaya odaklanmıştı..pencereden dışarıya..
Dışarıda kuvvetli bir rüzgar, herşeyi havalandırmış, ağaçları sanki yerinden söküp atacak gibi esiyordu..
Odada üç boş yatak, her yatağın başucundaki duvarlarda, çerçevelenmiş fotoğraflar asılıydı..Pencerenin kenarındaki yatağın, lila dantelleri olan saten örtüsü vardı ve başucu duvarında, bir kadın fotoğrafı asılıydı..Asil yüzlü ve hülyalı bakışlı, kırk-kırkbeş yaşlarında şık giyimli bir bayandı..Yanındaki yatağın üstünde, siyah bir peluşten örtü ve üzerinde gri bir yastık duruyordu..Duvarında yirmibeş yaşlarında, kumral yakışıklı bir delikanlı fotoğrafı duruyordu..Duvar dibindeki yatağın üzerinde koyu gri bir örtü ve siyah bir yastık ve duvarında elli-ellibeş yaşlarında kırlaşmış saçları, muzip muzip bakan bir erkek fotoğrafı asılıydı..
Genç kadın, yerinden kalktı..her bir komidin üzerindeki vazoların çiçeklerini değiştirdi..yenilerini koydu..elindeki toz beziyle, resimlerin tozunu aldı..sonra tekrar, mavi gri ekoseli berjer koltuğuna, kendini, bıraktı..ve dışarıdaki rüzgarın savurduğu yaprakları takip etti gözleriyle..keşke o yapraklar gibi o da savrulsaydı..belki, gökyüzünde başka bir aleme indirirdi rügar onu..belki, öyle bir savururdu ki, yıldızların arasına karışırdı..
Beni, benden al, götür,
Götür uzaklara..
Beni, buradan al götür,
Ya yanına, ya yıldızlara..
Yeter ki, götür beni..
Bu düşüncelerle kendini iyice bitkin hissetti ve lila dantelli yatağa uzandı, bir cenin gibi kıvrıldı..şu an, annesinin karnında olmak için neler vermeyeceğini düşündü..Kendinden geçmişti ki, odanın kapısı aralandı..hayal meyal, içeriye, birinin girdiğini hissetti ama kalkacak mecali yoktu..bir el omzunu hafifçe sarstı..kulağına " haydi, hayatım kalk..önce sen bir şeyler ye..sonra da oğlanın süt saati geldi..zor oyalıyorum.."diye fısıldadı..ve boynuna bir öpücük kondurdu..Genç kadın, hiç gözlerini açmak istemiyordu, konuşmak asla..cevap vermedi..Ona kızgın ve kırgındı..Belki, hayatını ona borçluydu..ama onlarla birlikte gitmesine izin vermediği için, onu hiç affetmeyecekti..
Devam edecek..
YORUMLAR
Feray Hanım çok güzel bir başlangıçtı. Gözümde odayı ve karakteri canlandırdım o kadar başarılıydı ki tasviriniz. Takip edeceğim. Tebrikler. Sevgilerimle..
feray soydan
Sevgilerimle
Etkileyici ve sanırım duygusal ağırlıklı bir öykü olacak, heyecanla devamını bekliyorum.Kutluyorum çok güzel bir başlangıç olmuş..
Sevgimle kal..
feray soydan
Sevgimle kal
feray soydan
Saygılarımla
Bu güzel bir hikayeye dönüşeceğe benziyor.Belliki yazar anlatmak istediği konuya hakim.Bir kaç yerinde düzenlemeye gerek var yalnızca.
....
"keşke o yapraklar onu da savursaydı.."
keşke o yapraklar gibi o da savrulsaydı.belki, gökyüzünde başka bir aleme indirirdi rügar onu...Daha doğru olur sanıyorum.
"her bir yatağın başucunda duvarda" Her yatağın başucundaki duvarlarda.. olabilirdi.
Nacizane katkıdır.Yine de ben bu öyküyü izleyeceğim.
saygılarımla
feray soydan
Saygılarımla
Yeni bir öykü başlıyor galiba, inşaallah uzun soluklu olur.
Hayırlı olsun, devamını takipteyim, saygılar.
feray soydan
Sevgilerimle