Günbegün Notlarım 116/HADİ BENİ AŞKA ÇAĞIR
.......................................
Hadi beni aşka çağır...
Bırakma suskun kalayım karşında. Bırakma olduk olmadık anlarda inzivaya çekileyim. Bırakma tenhalığı seçeyim sözcüklerime. Bırakma sus pus kalayım düşüncelerde. Bırakma terk edeyim seninle yaşamaktan hoşnut kaldığım Mardin’i. Bırakma sessizliğe gömülüp, yalnızlıktan türküler yakayım kalabalığına...
Bırakma beni benle...
Beni değerlendir. Beni kalbin için kullan. Beni saadetin için yakınlığında tut. Beni huzurun için gözbebeklerinde sakla. Beni refahın için, titre üzerime. Ve canın canla buluşsun diye, beni davet et zamanlarına. Vakitlerine bilet kes ben(im) için...
Ki ben(im) için yaptıkların ve ettiklerin misli misli sana dönecektir. Ki bir adımın demek, on adım atacağım demektir...
Hadi beni aşka çağır...
Benimle seyret yıldız kaymalarını. Benimle dicleden likir likir su iç. Benimle Hasankeyf’te keyif sür. Benimle Midyat’ta taşların, dinlerin ve dillerin hoşgörü simgesi ol. Benimle tarihi solukla...
Benimle mavinin derinliğine dal. Benimle gündüzleri yaşanılır bir şiir kıl. Benimle dans et kelebeklerle. Benimle şarkı mırılda. Benimle dünyayı gez. Benimle dağlara at kendini. Benliğini benimle yollara sür...
Nereye atsam bedenimi, ruhunu yanımdan eksik etme. Çoğalt sana olan büyük sevgimi. Artır sana olan yüce duruşumu...
Ve bırakma mola vereyim, kalbim kalbini çok severken. İzin verme sensiz nefes alayım. Müsaade etme, sensiz bir diyara kaçayım...
....................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
16 Ağustos 2010,,,21.38
Mardin
YORUMLAR
Senli düşler tutmuşken elimi ayağımı
Günler işleri uçuruyorsa havada,
Koşuyorsa sözcükler şiir ruhuyla yazılmaya
Ve gözlerim arıyora varlığının adını,
Huzura, gülümsemeye de döndüğünü
Söylüyorsa ruhum yüreğime dünyanın
Bil ki
Adım sana bağışlamış kendini
Sen yanım...
Duygusuyla, içsel sesiyle, aşkın derinliğine ve yüceliğine götüren kelimelerini kutluyorum Sevgili meselci...
Saygılarımla hep...