SaçmaLık Aşkın Neresinde ?
İnsanın en bekLemediği şey ısmarLama birşeyLerdir..şunu yap bunu yap denmesinden hep nefret ettim ya napaLım hani dost hatırına yensin yinede çiğ tavuk diyesiniz geLiyor…yazı yazmak için giriş yapıyorum ve iLk gördüğüm şey bekLeyen yorumLardan biri..sanırım denetimden geçecek bırakıLan yorum…”bunLarın hepsi çok saçma yaa” demiş.. ve uzatıLan o yaa keLimesinden yorumu bırakan kişinin kız oLduğunu anLıyorum …hemcinsLerim öLe uzatır oLdu keLimeLeri..garipsediğim birşey ama naparsınızki önüne geçmekte mümkün değiL işte yanLış kuLLanıLan keLimeLerinde sözLerinde…aşk gibi hayat doLu bir konuda yazacakken bakın nereLere daLdık neLerden bahsettik…
KuraL dışı yaşamayı seçenekLer içine katmış biri oLarak benden de başka birşey bekLenemezdi zaten…kuraL dışı demişken aşk tamda burda başLar..kuraL tanımazLık çoğu zaman aşkın adı..yer,zaman, diL, din, ırk kavramLarını devre dışı bıraktığını gözLemLediyseniz ne demek istediğim üstünde yoğunLaşacak ve bana hak vereceksiniz..aşkın tarifi nedir diye soruLduğunda sanırım hepimiz aynı tepkiyi veriyor ve ezberimizde oLan bir çok keLimeyi biranda sarfediyoruz…ezber bozmaktır haLbuki aşk…yer çekimine inat yaşamaktır her anını..tüm kuraLLara meydan okumaktır…sınırsız ve sınıfsız bir üçLemedir aşk..aşkın E haLini B haLini çözmeye uğraşmadan yaşamaktır aşk…
sevdiğinizi kaLıpLar içine sokmadan, şekiLLendirmeden aşkı yaşamaktır aşk..aşk keLimesinin insan bünyesi üzerinde neLer yaptığını biLmek için sadece kuLLanmak dahi yeterLi..sanırsınızki aşk dediğiniz zaman biLe sizi çekiverecek bir kavram …afiLLi sözLer kuLLanmak değiLdir aşk..varsa beLLeğinizde bu sadece ezberdir..içinden taaa derinden konuşabiLmektir aşk..eğer sevdiğinizin sadece nefesi biLe size çağLayanLarı hissettiriyorsa budur aşk…asLında yazıLacak ne çok şey vardır aşk üzerine…şimdi en derinden bağıra bağıra sormak Lazım saçmaLık aşkın neresinde?
Aşkı anLatan hangi söz saçmaLıktır…zaten aşk mantık kavramLarı tek başına yerLe bir etmiyormu? öyLe ise birde saçmaLık çok fazLa geLir..oLsa oLsa aşk doğa üstü tek güçtür demek Lazım geLir..evet bu iyi sanırım ”aşk doğa üstü bir güçtür”ve eğer karşınıza çıkan aşkı tüm kuraL dışı şekLiyLe yaşıyorsanız sizde ”doğa üstü güçLeri oLan canLıLarsınız”
diLa Özen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.