- 1282 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kaç adım (sonra) sensin.
“ Gelme gelme,dur gitme gitme”dedi sevdiğim bir konuşmamızda.Bir kaç defa içimden tekrarladım bu sözü “gelme gelme,dur gitme gitme”
Ben geldim yüreğim kaldı orada.
Bugün ,binaların arasından zorlukla gördüğüm gökyüzünde süzülen uçakla selam yolladım sana.Hatırladın mı Üsküdar sahilin de dolaşırken gördüğüm uçakla da babama selam yollamıştım .“uçak babama selam söyle”dediğimde İclal Aydın nı anmıştık..Eve geldiğimiz de şiiri dinlemiştik ve bittiğinde bana sımsıkı sarılmıştın ,babam gibi ...
Ne zaman gökyüzünde uçak görsem sana selam yollayacağımı söylemiştim ,aldın mı selamı mı?Canım, inci mercanım.
Ne çok özlem birikiyor içimde .
Sana gelirken benliğimi kaplayan heyecanımın yerini hüzün aldı ve yapıştı üzerime.Baş edemiyorum yokluğunla.
Öyle olur olmaz zamanlar da vuruyor ki hasretin farklı bir boyuta geçiyorum o an.Yerdemiyim gökde mi bilmiyorum.Bu hayat şimdi nasıl geçecek diyorum. Sessiz,sensiz,kendime küs. Her şey anlamını yitiriyor sensizlik de,birlikte içtiğimiz çaylardan sonra çayın bile tadı yok ,her şey seninle güzel ve anlamlıymış .
Tüm yaşadıklarım düş gibi sanki neler neler geçiyor gözümden,en güzel düşüm ,gülüşüm.Ben seninle mavi bir sabaha uyandım.Şimdi ne sabahlarımın rengi belli ,ne gecemin ne gündüzümün…
Kıvrıla kıvrıla uzuyor yollar bir viraj bir viraj daha.Tutsam diyorum yaşadığın şehrin ucundan birleştirsem şehrime. Belki yine koynunda uyurum ,yine yatakda zıplayarak uyandırırım seni.Yine şefkatle öpersin beni.Günahı düşünmeyerek.
Belki yine uzun yürüyüşler yaparız ,şarkı söyleyerek,her gördüğümüz kediyi severek.Belki kitap da okursun bana.Nar çiçeğini severiz yine ,gölgelerimizin resmini çeker sonsuzlaştırırız.Yüzünde ki anlık gülümsemeleri yakalarım yine,gülüşünü severim.
Bugün selam yolladım sana, aldıysan selamımı bir şarkı seç gözlerimin karasına.Bir şiir yaz dalgalı saçlarıma ve gökyüzüne bakıp bir dilek tut .
Gözlerin de gözlerimi gördüğüm , istiyorum ki yine ısıt ellerimi ,ayaklarımı, içimi …
Canımıniçi
YORUMLAR
Bugün selam yolladım sana, aldıysan selamımı bir şarkı seç gözlerimin karasına.Bir şiir yaz dalgalı saçlarıma ve gökyüzüne bakıp bir dilek tut .
Gözlerin de gözlerimi gördüğüm , istiyorum ki yine ısıt ellerimi ,ayaklarımı, içimi …
Canımıniçi
Bu Arada Resme dikkatli baktığımda biri sensin sanki yada öyle bir hayal ediyorumki seni
RisingSun tarafından 12/27/2011 11:17:12 PM zamanında düzenlenmiştir.