KURUTULMUŞ GÖZ YAŞLARI
Dün Kitabımın arasından gül yaprakları döküldü tıpkı konfetiler gibi ama yerlere,
başımın üstünden dökülmesini istediğim taze,kızmızı,kadife gül yaprakları..
göz yaşlarım yeni kurumuşken yanaklarımdan bu gül yapraklarıda nereden çıkmıştı öyle,
zamansız gidişinin bıraktığı izler.
acıtmıyor canımı gidişinin yerini alan yalnızlık ama alışkanlıklar tepkisizlik yaratırya artık
belki ondan belkide gerçek olmayan aşkının sahte gölgesinden sıyrılalı bedenim alıştı yalnızlığın sıcağında güneşlenmeye...
sevgili ey sevgili sevgim değilmiydi seni sevgili yapan
şimdi nesin bilmiyorum neredesin, kiminlesin? sorduğuma bakma aslında çokta umurumda değil...
çoğu kez şükrediyorum nefes almayı öğrendim, gülmeyi, konuşmayı, yürümeyi, koşmayı,
yemek yemeyi, baktığımda görmeyi, severken sevilmeyi...
Evet yanlış duymadın severken sevilmeyi öğrendim gidişinin gürültüsünden kulaklarım sağır olmuştu oysaki sonrasında seslerin güzelliğini farketmemi sağlayan o korkunç gürültü...
başlayan her şey bitmeye,biten her şeyde başlamaya mahkumdurya...
kızma sakın bu süreçteyim...
hıh kızmaya hakkın varmış gibi hala neden ürküyorum sanki!
senin o gereksiz bencilliğin ve saçma sapan diretişlerin ve kör edici kıskançlıklarından sonra bocaladım, doğal olanın ne olduğu konusunda...
kendine güvensizliğinmiş öğrendim doymak bilmeyen egonun homurtularıymış işte o kadar...
sevgili ey sevgili sevdiğim için sevgili olan ey hiiç..
sana teşekkür ederim beni yani aşkı terk ettiğin için...
beni güçlendirdiğin ve burnumun ucundaki sivilce olduğunu gösterdiğin için,
ve yeniden teşekkür ederim...
Beni Bana Geri Verdiğin İçin...
AyşeAkbulut (A&A)
YORUMLAR
sevgili ey sevgili sevdiğim için sevgili olan ey hiiç..
sana teşekkür ederim beni yani aşkı terk ettiğin için...
beni güçlendirdiğin ve burnumun ucundaki sivilce olduğunu gösterdiğin için,
ve yeniden teşekkür ederim...
Beni Bana Geri Verdiğin İçin...İNSANIN ÖZÜNE DÖNMESİ NE KADAR GÜZEL ESASTA SENDEKİ BENİ BULMAKTIR TEBRİK EDİYORUM
AŞKTAN KAÇMAK YOK!!.. SONUN YA MÜEBBET YA İNFAZ EN İYİSİ AŞKA TESLİM OLMAK
SEN YİNE DOĞUR ŞİİRLERİNİ ŞİŞELERLE BOŞALTIĞIN HASRETTLERİNLE SONRA BOŞ ŞİŞELERE SIKIŞTIRIP SAL DENİZLERE …
GECELERİ MASKENİ ÇIKART YORGUN YÜZÜNDEN GÖZLERİNDEN SAL KEDERLERİ GÖZYAŞINA DÖNÜŞSÜN BIRAKK..
KİMSELER BİLMESİN KAÇ YERİNDEN BIÇAKLANMIŞ YARALARININ BAŞINDA AĞIT YAKAN ÇOCUĞU, KİMSELER GÖRMESİNN.
AŞK YOKK DİYE SÖYLESEDE DİLİN YÜREĞİNE ANLATAMADIĞINI BİLMESİNLER KİMSE BİLMESİN GECELERE SAKLANDIĞINI
HER GECEYE HASRETİNDEN BİR YILDIZ EKLEDİĞİNİ YILDIZLARIN ARTIK YER BULAMADIĞINI KİMSE GÖRMESİNN!!
BEN SENSİZ ÖLÜYORUM DİYE BİLE SÖYLERKEN DİLİNİN NASIL ACIDAN KIVRANDIĞINI, YALANNN AŞK YOK DERKEN BİLE ACI ACI GÜLDÜĞÜNÜ
GÜLÜŞLERİNİN NASIL ÇIĞLIKLARA DÖNÜŞTÜĞÜNÜ DUYMASINLAR ,YETERRR YETERRRR İSYANLARIM SANA, BIRAK ARTIK YÜREĞİMİ , BIRAKKK RUHUM ÖZGÜR KALSINN .. GECELERİM SENSİZ SESSİZ KALSINN ,BU BEDENİM SENSİZLİĞE ALIŞSIN ARTIK, YORULDUM KOŞMAKTAN AŞKSIZ BEDENLERE KUSMAKTAN, USANDIM ...BIRAK BENİ KORKULARIMLA KALAYIM.
YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE DAİMİ SEVGİ SAYGI DİLİYORUM...