Yaz.
Yaz’ın güzelliği ile geldi oturdu yanıma,bir rüyada atılıp sarıldı boynuma.Bambaşka bir sevinç çöktü üzerime.Bambaşka bir mevsim oldu hayatım.Sınırlarımı dinlemeden,deli-dolu işte..
Yaz’ı bir kahka ile getirdi bana..Sonbahara inat patlıyor kahkalarımız bi o duvara bi bu duvara.Birlikte birşeyler yaparken (yemek yapmak,bulaşık yıkamak,uyumak vb.) hayallerimizi paylaşırken ; doğanın hayatımı bu denli değiştirebileceğine şaşırıyorum kimi zaman.Onunla içimdeki hastaya birlikte ağlayıp,birlikte dokunuyoruz.Cümleleri huzurlu kollarında arıyorum sanki.Hep yattığı yerden kahkalar gönderiyor suretime.Ve sesleniyorum dünyaya : O’nunla yalnız bırakın beni.
Buqün tiz kahkaham bir başka yükseliyor boğazımda.Sanki takılıyor,ağlıyor kalbimin gözleri.Ve umursamaz tavırlarım alıyor yerini daha sonra.. Aslında neyin ne olduğu umrumda bile değil sanırım..Kimseden korkum olmadan atıyorum artık adımlarımı bir bir.. Dönüp arkama bakmamak icin tutunuyorum ona her defasında..Yanlızlık korkusu yok artık yanıbaşımda..Sevmenin,yaşamanın,mutluluğun tadını çıkartıyorum, ne de olsa aşk bir kelime uzağımda.. Seni Sewiyorum diyebiliyorum,aklım fikrim o oldukça..
’Harun GüLecin’ katkılarıyla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.