Sevmiyorum İstasyon VedaLarını
BiLirmisiniz ne zordur sözLerinize muhatap aramak..yazıyorsanız içinize sine sine asLında tam oLarakta sahip ve muhatap aramak değiLdir derdiniz..Ama sevgiden ve aşktan bahsediyorsanız ukaLa bir şekiLde eLbetteki bir muhatapta arıyor gözLeriniz teLaşLı..En az yazıLarınıza başLık aramak kadar zor.. Tıkanma noktasıdır yazıya başLık aramak ..Artık pekte önem arzetmez bu noktada muhatap iLLede bir başLık derdi dert oLmuşken…Herzaman imdadınıza ”takım eLbiseLi penguen” başLığı yetişmez zaten bir defadan fazLada kuLLanma şansınız yoktur ..Uzun soLukLu bir sinema fiLmine benzemezki devamı çekiLir gibi yazıLarında 1-2 çekimLeri oLsun (: HeLede yazıLar aşk ve sevgi üzerineyse yandığınızın resmidir… Her defasında medine diLenciLeri gibi başLık diLenirsiniz (: ben hiçte aL buda sana başLık diyen arkadaş görmedim..Ve hep yine aynı senaryodur yaşanan kendi işinizi kendiniz yaparsınız..Aşka aşk gibi başLık atmak Lazım gibi geLir bana.Nihayetinde en ağırabi konudur aşk..Kendisinide en ağır başLıkLar yakışır..ÖLmüşüm bitmişim oLmasın üsteLik (: Bu kadarda hassas bir konudur aşk..Aşkın verecek cevabı oLsaydı ne derdi acaba biz ukaLa kişiLere..Sanıyorumki aşk çok biLmiş kendinden emin ukaLa bir duygu..Reste rest diyor..Ve her kağıdınızı görüyor..Ve her oyunda kağıt çaLdığınıda artık ben dahiL herkes biLiyor.. Aşk bu oyunu hep yapıyor… GüvensizLiğim aşka bu sebepten değiL..HiLeyLe başa çıkamasanızda susar ve bekLemeye geçerek kendinizi bir şekiLde koruma aLtına aLabiLirsiniz..Ama aşkın en kötü huyu keşke bu oLsa..Aşk bazen işgüzar..Bazen aptaL..Bazen çok biLmiş bazen çok saf..Bazen çok iyi bazende kötünün iyisi..Ama eLe geçirdiğini parmağında oynattığı maLüm ..AŞK işte karşıdan bakmayLa anLaşıLmıyor(: bi kere içinize çekmeniz gerekiyor..İşLedikçe hücreLerinize anLıyorsunuz vazgeçiLmezLiğini…AnLıyorsunuzki aşk öLüp öLüp diriLmek…Ve işin en kötü yanı siz bundan zevk aLırsınız.. Ve bırakın aşka başLık aramayı kendinize hayrınız yoktur bu satten sonra ve ukaLa bir şekiLde aşk doktorLuğuna soyunursunuz size yakışan beyazınızLa .. Aşka başLık arıyorum nicedir … İsim koyma teLaşındayım duyguLarıma..Saatim aşkı gösteriyorken kaçırmak istemiyorum aşka kaLkan trenLeri..Muhatabım aşk oLsun istiyorum..Bakınmak istemiyorum ıssız istasyonLarda gözLeri yaşLı…
Ve kimseLer bana mendiL saLLasın istemiyorum..
Sevmiyorum istasyon vedaLarını…
Gitmek istemiyorum beLkide …
diLa Özen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.