- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevgiye ve aşka asla kurşun işlemez.........
Genç kadın duştan çıktı, banyo havlusuna sarındı ama kurulanmadı. Ayak uçlarında sekerek yatak odasına girdi. Yatakta yatan adama sevgiyle baktı. Işığı söndürüp yatağa girerken, havlusunu yere bıraktı. Sevdiği ıslak vücudu hissettiğinde mırıldandı. Ne çok seviyordu kadının bu halini.mis gibi, ıslak ve de çıplak….
döndü ve sevdiği kadına sarılarak, okşayıp öpmeye başladı…
Aradan 2 sene geçmişti. Evlilikleri güzel bir oğulla daha da şenlenmişti. Çok güzel bir bebekti. Babaya çok benziyordu. Kadın bebeğini doyurup uyuttu. Yine her zaman yaptığı gibi duşa girdi yatmadan. Havluya sarındı ve kurulandı. Yatak odasına gitmeden banyoda pijamalarını giyindi ve yatak odasına geçti. Yine sevgiyle baktı yataktaki adama. Ne çok seviyordu onu. Sevdiğini uyandırmamaya çalışarak usulca yatağa girdi ve gözlerini kapadı. Kocası, yatağın öbür ucunda uyuyor numarası yapmıştı. Karısının ıslak teninin kokusunu içene çekti uzaktan da olsa.
Ertesi sabah saatin ziliyle uyandıklarında, kadın kocasının dudaklarına günaydın busesini kondurdu ve kalktı dışarı çıktı odadan. Biraz sonra tekerlekli sandalyeyle odaya girdi. Kocasına giyinmesinde yardımcı oldu ve sandalyeye oturmasınada. Sonra arabayı salona doğru itti. Salonda tam karşıda duran resim, adama eski halini hatırlattıkça kahroluyordu.
Çakı gibi bir emniyet görevlisi vardı o resimde. O haliyle sevmişti zaten karısı onu. Uniformayla…
Görevi gereği bir operasyona gitmişti arkadaşlarıyla o üniformayla en son. Eve gelişi tekerlekli sandalyede olmuştu aylar süren tedaviler sonrasında. Belden aşağısı felç olmuştu, omuriliğine saplanan kurşun yüzünden.
Psikolojik tedavi görmüştü bir taraftan da. Karısına “beni boşa” demişti. O da: ben seni bırakmam, diye ağlamıştı.
Oğullarını da alıp kahvaltı masasında yerlerini aldılar. Seven iki kalp ve sevgilerinin meyvesi.
Az sonra kapı çaldı. Gelenler polisin arkadaşlarıydı. Selam verip arkadaşlarını aldılar ve servis aracına binip uzaklaştılar. Genç adama masa başı bir görev verilmişti. Artık .hayata tutunmaya çalışıyordu. Karısı ve oğlu için. Ve de kendi için de…
Kahpe kurşun bedenine saplanmış ve onu felç etmişti. Ama hayatını felç etmesine izin vermeyecekti. Hayat akıp gidiyorken, o da bıraktığı yerden tutunmaya çalışacaktı.
Sevgiye aşka kurşun işlemezdi….
masalmavi07
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.