- 958 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
- ŞİİR -GECESİ
GÖNÜLLER BİR OLDU
Gönüller bir oldu diyorum çünkü gerçekten 7 Agustos gecesi Alaca çamlıgında Türkiyenin dört bir yanından gelmiş, edebiyata gönül vermiş, birbirinden kıymetli insanların
buluştugu, siyasi çekişmelerin, maddi menfaatlerin, çıkar çatışmalarının ve kişisel sürtüşmelerin
yeri olmadıgı, sadece gönülden kopan cümlelerin, coşkulu, anlamlı, düşündürücü bir okadarda sıcak ve samimi bir ortamda sunuldugu,güler yüzün ve dostluğun egemen oldugu,edebiyat defteri yönetiminin ve alacalı şair ve yazarların buluştugu edebiyat gönüllülerininde destekledigi böyle muhteşem bir gecenin analizini daha başka nasıl yapabilirim dogrusu bilemiyorum.
Bu eşsiz gecenin mimarı, sanatın ve sanatçının, edebiyatın, edebiyata gönül verenlerin yanında oldugunu varlıgıyla, maddi ve manevi destegiyle güler yüzüyle ve mütevazi kişiligiyle gösteren, bizleri edebiyat yolunda umutlandıran ve cesaretlendiren Sayın Belediye Başkanımız Muhammed Esat EYVAZ Beye sonsuz şükran ve teşekürlerimi sunuyorum. Ayrıca usta kalem büyük şair edebiyat camiasının güzide insanı Durdu ŞAHİN beyi (Hocamı) böyle bir organizasyonu kusursuz bir biçimde insan üstü emek sarfederek engüzel şekilde ifa ettigi için haddim olmayarak kendisini tebrik ediyorum.
Sözlerimi sonlandırırken burdan belirtmek istedigim nacizane temennim böyle muhteşem daha nice edebiyat ve sanat geceleri yaşamak ve bütün edebiyat severlerin buluştugu bir ortamda bu eşsiz hazzı hepberaber yaşatmak. dilegimin enkısa zamanda gercekleşmesi ümidiyle hepinizi saygıyla selamlıyorum.
Serdar KURT
YORUMLAR
kutlarım değerli kardeşim,çok beğendim, az fakat öz bir yazı olmuş, sizin gibi değerli şahsiyetlerle bir arada olmak benim için de onur ve gurur vesilesiydi, sağolun,keşke bu toplantıya ve şiir şölenine katılan her edebiyatdefteri üyesi,şairi bu konudaki duygu ve düşüncelerini sizin gibi,sn.Ahmet Sargın bey hocam gibi,değerli Ozanilo dost gibi,değerli dostum ve Çorum'da aynı otel odasını paylaştığımız udi kardeşim Halit YILDIRM gibi bizlerle paylaşsalardı, ben de henüz bu konuda bir yazı yazamadım fakat şu anda bu güzel ve anlamlı etkinliği Bafra Basını'nda duyurabilmek için yazışmalar içersindeyim,bunu duyurmak bir kültür görevidir bence ve bu tür etkinlikler mutlaka her şehirde yapılmalıdır,bu vesileyle bir kez daha size, değerli Durdu Şahin bey hocama Alaca ve Çorum Belediye Başkanlarına ve başkan yardımcısı değerli Zeki beye ve bu etkinlikte emeği geçen A'dan Z'te tüm kurum ve kişilere gönül dolusu teşekkür ederim,sevgi ve saygımla,selamlar...