- 654 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kötü Çocuklar
"kötü çocuklar iyi çocukların oyuncaklarını bozar" demişti babam.O gün bu gündür ,Ödüm kopar birinin oyuncağını elime alsam...
Ali kötü çocuk.Dün bakayım dedi oyuncağımı aldı ve bozdu.Oyuncak köpeğimin bacağını ısırdı...
İyi çocuklara bir önerim:Kötü çocukları görünce oyuncaklarını saklasınlar.
İyi çocuk olmalıyım...Zararsız bir çocuk...Zararlı olursam,herkes benden kaçar;Hiç arkadaşım olmaz.
Ali kötü çocuk onunla arkadaşlığıma son...Ali ile arkadaşlığa son...Alinin hiç arkadaşı kalmayacak mahallede.Bir kere daha karar vermiştim o gün.İyi çocuk olacaktım...Arkadaşlarım her gün daha çoğalacaktı...Ali bu gün beni kaybetti...Yarın bir başkasını...Alinin yanında bir gün olacak sadece kötüler bulunacak.
YORUMLAR
Hocam gülümsettiniz beni, sıkıntılı berbat geçen bir günde moral verdiniz..
Aslında kötü çocuk yoktur, yaramaz çocuk vardır..Bende çok yaramaz bir çocuktum..Hele hiç unutmuyorum bir gün komşumuzun tavuğuna taş atmıştım, zavallı tavuğun bir ayağı sakat kalmıştı..Herhalde kocasıydı, bir horoz beni nerde görse kovalayıp dururdu..
Ama hiç arkadaş sıkıntısı çekmedim, çünkü mahallenin çete lideriydim..İyi çocuklar bizden hep kaçardı..Fakat büyüdüklerinde tabiri caiz ise pısırık bireyler oldular...Hanımlarının dizlerinin dibinden ayrılmıyorlar..
Eh bizlerinde başı hiç beladan kurtulmadı sayılır..Hala da öyle gibi..
Yani eskiler boşa dememiş "Ne ekersen onu biçersin" diye..
Saygılar Hocam..