- 930 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE BEN GELDİM...
MERHABA YİNE BEN GELDİM...
ESKİSİ GİBİ HÜZÜNLÜ BİR ŞEKİLDE YAZIYOR DİYE DÜŞÜNME SAKIN BU KARALADIKLARIMI.ARTIK SADECE GÖZLERİM YAŞLIYKEN ALMIYORUM KALEMİ ELİME.HEM ÖNCELERDEKİ GİBİ ACIMIYORDA YÜREĞİM...NEDERSİN ALIŞTIĞINDAN MIDIR KALBİMİN YALNIZLIĞA ? ÖYLE GALİBA !BAKSANA ELLERİM TİTREMİYOR UZUN ZAMANDIR SENİ DÜŞÜNEREK BİRŞEYLER YAZARKEN.ÇOĞU KEZ KOKLAYIP ATTIĞIM KIRMIZI GÜLLERİDE ATMIYORUM HANİDİR,KOYUYORUM KİTABIMIN ARASINA ÖYLECE SAKLIYORUM.HAYKIRMIYOR DEĞİLİM BAZEN GEÇMİŞİME NEDEN YOLLARIMIZ KESİŞTİ DİYE.İŞTE O ANDA AVUTUYORUM AĞLAMAKLI OLAN SIZLAYAN GÖZLERİMİ.BİLİYORMUSUN BİR DENİZ YALNIZLIĞI VAR ŞİMDİLER DE GÖNLÜMÜN EN ÜCRA YERLERİNDE.HİBİR SIĞINTI ASKA KUCAK AÇMIYOR ELLERİM...BİRER BİRER YİTİRİLEN UMUTLAR YAĞIYOR HER GECE ÜZERİME SUSUYOR VE ÖZLÜYORUM KENDİ YALNIZLIĞIMDA KAYBEDİLENLERİ.SENDEN SONRA BÜTÜN ADRESLER DE ACININ TADI AYNI OLUYOR NEDENSE...SONKEZ ÖPÜŞMELER VE YANAKTAN SÜZÜLEN SON GÖZ YASLARI GELİP KONUYOR TEKRAR TEKRAR KİRPİK UÇLARINA...HATIRLASANA EY KAYIP GİDEN SEVGİLİ,AZMI ÖPTÜ BU GÖNÜL AĞLAYISLARIN GÖZ BEBEĞİNDEN.SANA OLAN SEVDASINDAN AZMI AY IŞIĞINDA ISLANDI SESSİZCE...
YORUMLAR
Konu güzel aşk üzerine. Anlatım akıcılıkta güzel. Fakat noktalam işaretlerine hiç yer verilmemiş. Aslında sende yazı yzama kabiliyeti var hemde üst düzeyde. Bir kaç deneme yazısı yine yaz. Bu işe de alışacaksın... Sonunda Başarılar dilerim. Saygılar, selamlar,sevgiler...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/2/2010 3:48:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
sempatik şair reşat
Değerli dost büyük harfle yazılan yazılar okumak sıkıntı veriyor. İnsan zorlnıyor okumada evvele onu hatırlatayım. Genç şair dostum gel bu tutumundan bir vazgeersen çok iyi edersin... Konuanlatımın güzel. ifadeler yerinde. Çlaışmalarını kutlar başarılar dilerim... Saygılar...
sempatik şair reşat tarafından 1/22/2011 10:53:04 AM zamanında düzenlenmiştir.