- 2149 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Her şey seninle güzel…
Her şey seninle güzel…
Duyduğum bu ses …
Aldığım nefes bile…
Yüzümdeki gözyaşımın izleri, onlar bile….
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana…
Beklenmedik bir an da ayrılık geldi çattı. İkimizde biliyorduk nerde hatalı olduğumuzu…
Ayrı olmayı göze alamıyorduk, vazgeçmek kendimizden birbirimizden, kalbimizden, çok zordu. O kadar etken vardı ki biz ne kadar birbirimizi istesekte, mutlaka bir yerde yollarımız ayrılacaktı bunu biliyorduk... Ama kabullenemiyorduk..
Sen kendi ben kendi yoluma gidecektik. Çünki her sevda ayrılığa mahkumdur diyorduk onca sohbetlerimizde. Ama nerden bilirdik ki birbirimize tutulacağımızı. Sen benim korkularımı dinlerken, ben korkularımın seninle yok olmaya başladığını anlıyordum. Sen ise benim korkularımın aslında senin korkularının yanında adı bile olmayacağını dile getiriyordun. Sen bana ben sana korkularımızla yüzleşmeyi, onları alt etmeyi öğretirken, yüreklerimiz bu korkudan kocaman olanaksız bir sevda kapmıştı.
Hayatlarımız bir zaman sonra başka yönlere gidecek diyordun. Gün gelecek beni bir başıma bırakacaksın ve ben yendim zannettiğim korkularıma bir yenisini daha eklerken sen hangi şehirlerde hangi sevda ile kendine yeni ufuklar çizeksin sitemleri ile birbirimize ait son günleride bu şekilde bitirmekteydik. Hep geçmişte kaldı diyorduk. Gelecek ise mechul ve hep geçmiş, biz hiç geleceğimizi konuşamadık ki seninle. Korkularımız sevdamızın filizlendiğini bile görmemizi engelledi takii sen benden ben senden ayrı düştüğümüzde yüreğimiz kor gibi yanmaya başladığında anlıyordum sana delicesine tutulduğumu.
Hayat bir kez daha oyun oynadı demiştin bana son telefon konuşmamızda. Ya bana ne şekilde oynamıştı hayat oyununu. Seni benden alarak en büyük oyunu oynamıştı. Seni bana geç vererek ama hiç seninle olamadan almıştı elimden. Sevgi dedin al sana sevgi demişti kaderim, ama sevgiyi yaşayamıyacaksın diyordu her seferinde. Evet yaşayamadım sevgimi. Senle olan dakikalarımı, saniyelerimi özlemlerime sığdıramıyorum artık. Ya gel al beni yada…
10.08.2010
( Zerrin Özer – Her şey Seninle Güzel )