- 1376 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hastalıklar öyle geçirilmez yatarak, naz yaparak. Hastanedeyken doktorum, diğer hastalarını, beni örnek göstermek için “Bakın hastalıkla böyle mücadele edilir.” diyerek başımda topluyor.eee Hadi hasta oldun öyle yanlız yatmak olmazki tabiki doktorlar konforo konfor katacaklar etrafına seni tanıtıp alkışlayacaklar sen bir numarasın onlar ise gerideki Yüz/Numaralar Sanki sen hastaneye Artist olmaya imza dagıtmaya gittin hay no stop..
ve
Ani rahatsızlıklar geçirip ambulansla acile kaldırıldım. Tabii ki bana yakışmazdı öyle yürüyerek hastanelere gitmek! Hep konforlu, hep şaşaalı olmalıydı. Ambulansın siren sesleri arasında doktorların ve yakınlarımın panik hâlleri eşliğinde gitmeliydim. Zaten başka türlüsü de bana uymazdı! Ben öyle ne hastalığımda ne yaşantımda hiç sıradan olmadım ki! Olunca tam olacak. Hastalandım mı ameliyatla bitecek! Hoş, Allah ameliyatlık dert versin. Ya ameliyatın da çare olmadığı bir hastalığa yakalansaydım?
Bak çok haklısın ama bunları anlıyan okuyan of beee ya benim..???? diyecektir Nedeni çok basit sen hiç hasta olmamışsın ki::))))Senin değiminle HERKES HASTA .. Herkeste sen yoksun ama sen bunun dışında oluyorsun çünkü herkes kelimesini söylerken sen dışarda kalıyorsun::))) gerçek görülsün diye niteledim biline
Yürek açılımı beni aldı götürdü derin düşüncelere harbi ve saf kalemden çıkan yazı anlamlı dogru hakikatlerdi ALKIŞLA KUTLARIM
Diyorum ki sakına..:
Yaşamın kendisidir yelkenli
Hayattır gemi
Yelkenli gönülde esinti
Sarıp götürsün seni
Dikkat et yok etmesin
Bin ama sarkma emi ....... Nedeni çok basit Sen sarkarsan ÇEVRENDEKİLER .. Düşer, Düşmeyenler bir yol bulup kendini attırır Bazılarıda düşmez atılmaz ama rol yapar nazlı gelin gibi oram buram şöyle düşüyordum böyle tutundum yada tuttular kurtuldum ama tutmasalardı keşke etim acıdı kolum sıkıştı vs derler Bunları Göz önüne al aman SARKMA Birde çevrendekilerle uğraşmıyalım bu saatte :::))))) hehe
21.01.2010
Seyfi Yiğit
Çok anlamlıydı yazınız. Şimdi iyiymişsiniz sevindim. Allah herkesi sağlığına kavuştursun. Sevgilerimle..
sevgidamlalarim
Hastalıklarınıza bile espiri ile yaklaşmanız sizi daha güçlü kılmış..üstelik etrafınıza da yetebilmişsiniz..ama bence de kimsenin derdini dinlemeyin..dert derdi çekermiş...sağlık dolu günler dileğiyle..
Sevgilerimle
sevgidamlalarim
Yazınızı okurken, işte dedim, hasta birini rahatlatmak adına, daha çok sıkıp üzen insanlar.
Ziyarete gittikleri hastaya moral vermek, başkalarının da hasta olduğunu söyleyerek, hastalığını kafaya takmaması gerektiğine
inandırmak isterken, sizde olduğu gibi canında bezdirenler.
Sizin gibi kendine yaptığı olumlu telkinlerle yaşamayı, iyileşmeyi başaranların sayısı çok olmadığı için, siz onlara göre farklısınız.
Nasıl davranacaklarını bilemediklerinden sizi aşırı sıkar onların söylemleri.
Hayat her şeye rağmen güzel.
Arkadaşım, bundan sonra taktik değiştirin, en ufak bir sıkıntıda numaradan da olsa sıkıntılarınızı abartarak anlatın, kimsenin derdini dinlemeyin.Yeter artık canınızı sıkmalarına izin vermeyin.
Sağlıklı hayırlı günler dilerken, paylaşımınız için teşekkürler, sevgiler.
sevgidamlalarim
sevgidamlalarim
Her insan farklı bir sınavdan geçer, yaşarken. Sizin sınavınız bedeninizle olmuş. Ne mutlu ki; girdiğiniz her sınavdan " Pekiyi" alarak çıkmışsınız. Bir nebze de olsa sizi anlayabiliyorum. Bir zamanlar narkozla bayılmak alışkanlık haline gelmiş, özler olmuştum. " Ah bir ameliyat çıksa da bayıltsalar" demeye başlamıştım. Hayata komik bakarsanız, komik yaşarsınız. Ciddi bakarsanız, o sizden daha çok ciddileşir.
" Bir ah dedim Bin ah işittim." Böyle insanlar. Yapacak bir şey yok. Geçmiş olsun demiyorum. Geçmiş bile. :-)
İyiliklerle kalın. Sevgiler, selamlar.