Dokunmadan Aşık İçmeden Sarhoşum
Görev biLincimi aLdım hizaya ve basıyorum küfürü…
neye bağLıLıktır bu sevgiye yazmak..Sevgiyemi ? Kendi yazıLarıma duyduğum sadakat faLan mı? Bu kadar bağLıLık iyi değiL ya ALLAH sonumu hayır getire..Çok yorgun geçmiş bir günün, yarı araLık uyku haLLerinden uyandım..Günaydın yeni gün …SevdikLerim va dahi sevmedikLerim herkese günaydın…
GözLerimi nefes aldığım bir güne açıyorum..
GözLerimi bu sabah sevgiye açıyorum..Sevginin görüş aLanında oLmayı umut ederek bakıyorum..Bir yerLerde karşıLaşmamız yetecek ..BeLki yakında, kimbiLir..Mevsim haLa bahar değiLmi? HaLa aşk mevsimini kaçırmadım…
Dünden kaLmış oLmak pek hoş değiL ya ..DinLenememiş oLmak ve haLa uykuLu bakmak ..Kendimi akşamdan kaLanLar gibi hissediyorum..Hiç kaLmadım akşamdan kaLma..tanık oLmuşLuğum var sadece..GözLeri boş bakar..ve ayıLamamış ve haLa yarı sarsak baktıkLarını görmüşLüğüm var..KomikLer ama (: Neyse beni bağLamıyor sanırım akşamdan kaLanLarın haLLeri !
Peki beni ne iLgiLendiriyor kuzum ?
Ben neyi kafama takarım ?
Aşk mı?
Sevgimi?
Yokmu bunLar dışında dert edindikLerim…(OFFF !)
SıraLamayımı yanLış yaptım ..Vardı benimde asLında dert edindikLerim..Uzak mesafeLeri kafama taktım..Bir varmıştı sonra o bir yokmuştu..Başını aLıp gitmişti..Sonra aynı şekiLde geri geLmişti.O gitmişti ! Bende değişmemişti sıraLaması..O geLmişti değişmişti dünya..BiLmem kaçıncı sarıLmadan sonra akLına geLmiştim..O geLmişti ..Ben sıraLmayı yanLış yapmıştım..İçi boşaLtıLmış duyguLarım varmıştı artık..Daha dokunakLı daha acı oLmuştum..O geri geLmişti..
Demeki varmış benimde dert edindikLerim..DiLimin ucundaki cümLeLeri anLatamıyorum ve dahi çıkaramıyorum ağzımdaki bakLayı..AnLatamıyorum.
Kendi sahnemdeyim..Tek başıma ..tek enstrüman..Tek enstrümanın tek teLi kaLmış..Beceriksiz ve acınası bir haL işte..Sonrasında aLkış kıyamet..Garip bir haL..
Yorgun bir dünden kaLmışım..
Günaydın…
diLa Özen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.