ANNE
Hayır , hayır vakit çok geç . Bu saatte bir yere gidemezsin . Sene 2010. Serseriler sokakta , tecavüzcüler , hayvan haklarını ihlalcileri , huzursuzlar , mutsuzlar , hırsızlar , şerefsizler sokakta…bu saate çıkamazsın Anne .
Ekstra karakterler modası…teknolojik...Internet diye bir şey var Anne . Soyut ortamların sanal hayalperestlerinin evlilikleri moda…bir gün sonrasının karanlık birliktelikleri var . Olasılık ya, fotoğraflardan biri sana benziyor olabilir . Bir bakmışsın sokaklarda sanal sevgilisini bekleyen , arayan biri koluna giriverir Anne . Sanal ruh hastalıklarının branşları daha kurulmadı Anne . Farkındalıklarında değil konuşanlar , konuşan dangalak sürüleri var ekranlarda Anne…kuruculuk , yapıcılık , üreticilik tarif değiştirdi Anne .
Kompliman arayışlarına çare bulan Kadın . Çemberini artık genişletti . Sanal ulus ve sanal uluslarası arayışlarla tatmin etmeyi tercih etti Anne . Yaş , maş önemli değil artık . Gerek yok yaşını saklamasına kadının . Bir yaş bulsun kendine gerisi kolay…iki tuşu tuşlamak kadar kolay yaş .
Hele sırtında yükse ismin , yıllarca bir ağrı olmuşsa başında , doğuştan tercihlere isyanın varsa , koy gitsin prensine uygun gördüğün ismi üç beş tuşluk vuruşla . Mesela sen şeftaliyi çok seversin…ne sükse olur , amma yutmazlar. Biraz insaflı ol yutmazlar Anne. Bir sürü Paranoyak ekran arkalarında seni gözlüyor olabilir… sen en iyisi Anabel koy ismini Anne . Yahu bırak Anne yaş meselesini…anlıyamadın hala…anlatamadım mı hala…kamerayıda unutma Anne…tabii ki anlayamazsın Anne .
Ey benim az gelişmiş Annem . Ne yüzücüymüşsün . Atlantikler geçtin , pasifiklere hükmettin…saçını süpürge ettin…ancak kendini yetiştiremedin Anne . Suçlusun…ayağa kalk Anne . Akşam oldu çocukların internette Anne .
…devamını sen düşün Anne .
Tunçluer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.