Güç
Yorgun heyecanlı ama bir okadar da ürkek adımlarla adam patikada ilerliyordu.
Etraf zifiri karanlıktı ve buz gibi soğuk adamın nefesinden cıkan buharları bile kristalize edip donduruyordu .
Adam arada durup soluk alıyor elindeki fenerle yolu aydınlatıyordu 2 gündür doğur düzgün birşey yememiş uyumamıştı. Soğuk giderek artıyor gözlerindeki yaşama sevinci ve ışığı kayboluyordu.
Her durduğunda adam irkiliyordu peşinden gelen ve yaklaşan sesler onu ürkütüyor daha hızlı ilerlemeye zorluyordu.
adamın elinde fenerden başka birşey kalmamıştı.
Adam dinledi sesler giderek çoğalıyor ve sıklaşarak peşinden yaklaşıyordu.
İster istemez bir ürpertinin bedenini sardığını hissetti çünkü bu sesleri cok iyi biliyordu bu sesler yaşamının sonunu getirecek olan seslerdi evet bu sesler aç kurt sürüsünün seleri idi.
Sürü giderek hızlanıyor yaşayan kan ve et onları bir şekilde kendine çekiyordu lider kurt çok akıllı idi adamla daha oncede bazı anlıarı olmuştu.
Adam onun bir gözünü almıştı. Kurt adamı tanıyordu temkinli gidilmeli idi adamın ne yapacak belli olmazdı hoş 2 gece önce sürüsü ile birlikte adamın tüm köpeklerini ve malzemesini ve hatta arkadaşınıda afiyetle yemişer adam ise elinde olan son kursunlar sayesinde hayatta kalabilmişti. Tabi sürüden epeyce bir can alarak. ama neye yarardı sürü artık insan kanını ve tadını biliyordu durdurulamazdı.
Adam titredi lider kurtu oda biliyordu bu civarın en tehlikeli kurdu idi.
Yıllar önce bir tipide bir arkadaşını parçalamıştı ve ilk tadı ozamandan almıştı kurt ve adam ateş etmesine rağmen kurt kaçmış gunlerce iz surmuşler ancak hayvan sankı buharlaşmıştı.
köye az vardı 1 km daha giderse koyde idi ozaman koepk sesinden kurtlar kaçar koyluler adamı kurtarırlardı ama 2 günlük açlık ve sürekli takibin verdiği uykusuzluk adamı biçare bırakmıştı.
Lider kurt bekledi adamın durdugunu takadinin bittiğini biliyordu. Sürü yavaşça çember moduna geçmeye başladı.
Adamda heyecanlıydı biraz daha ilerlemeye çalıştı hayat kıymetliydi. ah lanet dedi içinden su kursunlar biraz daha olsaydı yada lanet olası hava boyle anıden bozmasaydı yada ah keşke arkadaşlarını dinles idide bu işe hiç bulaşmasaydı.
Ama birisinin de bu trafoyu tamir etmesi koye elektirik getirmesi gerekiyordu. 2 kiş cıkmışlardı yola trafo dağda idi zordu erişmek ama teknisyen yardım isteyince ben rehber olrum demişti adam en deneyımlı oydu olduda kar azdı yola cıktıklarında bozacağı belli idi ama insanları soğukta bırakmak olmaz demişti adam
ve korktugu oldu tamirden sonra donerken tipi başladı yolarını kaybetiler ve işte teknisyen karda kayıp duştu ayagı kırılmıştı adam zorlayarak 2 günlük yola onu getirdi ancak dün gece kurtlar artık var gucu ile saldırdılar çünkü yasamak demek öldurmek oldurmek demek yaşamakdı ve hayatta kalmak için güçlü olankazanmalı idi.
ve güç kurtların lideri tek göz deydi. ve teknisyen cığlıklar arasında kurtların midesine gitmişti.
Adam nefes aldı ürpertisi daha arttı .
kurtlar çemberi darltılar ah dedi keşke silahda en azından tek kursun olsaydı kafama sıkardım en azından bu leş yiyicilere canımı vermezdim. Lider kurt bekledi adamı artık görüyordu dişelrini araladı sanki bir gülümseme vardı yuzunde evet intikam saati diyordu içinden göze göz dişe diş saati
Ancak beklenmedik bir şey oldu lider durdu havayı kokladı sürü irkildi ne oluyordu. Lİder acı bir şekilde uludu sürü saşaladı . adamda şokta idi . ve bir den uzakta 10 -12 adam belirdi hepsi tufeklerinden ateş saçmaya başladılar lider kurt anında geri döndü ve koşmaya başladı kurt uzaklaşırken adamla göz göze geldi. İntikam ateşi hala o tek gözünde beliriyordu. Adam ise şükrederek dilerinin üstüne yığıldı.
Yaşam ölümü yenmişti. Yada tam tersimi olmuştu. bilinmez ama bilinen tekşey güçlü olan gene kazanmıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.