BENİMLE YANARMISIN GERÇEKTEN
Ateş hayatımızda önemli bir yerde duruyor ama. Ya birde yüreğine düşmeye görsün. İstemez olursun ne ateşi nede onun dumanını. Yakar yüreğini ta derinlere doğru izbırakır ne ömür siler bu izleri nede bir tabip.Kiminin bağrından ağıtlar süzülür yürekler sızlatırcasına ,kiminin içine gömülür kahreder durur yakar kavurur insafsızca.Ne olduğunu bilmediyin bir anda olur herşey ne çareler çare ne imkanlar imkan olur.Alevler sardıysa her yanını senden başkası görmezse bu yangını Bu ateş nasıl söner?
İmkanların yetmediyi çarelerin tükendiyi umutlar tükenmiş gibi ,kaybetmenin yangınımı bu yoksa birdaha geri gelmeyeninmi of çektikçe allevler körüklenircesine artar yüreyinde Bu ateş nasıl söner?Sahte gözyaşları ,sahte yağmurlar söndürebilirmi bu ateşi Varmıdır benim gibi benimle yanan Gönlüne su serpsede dostların yangınına yaklaşmadan sönermi?
Ah bu sönmez ateşin yağmurları nerde,buzgibi çağlayanlar dökülsün üzerime dert rüzğarları dursun alevler yükseliyor içime.Seni anlıyorum diyenler anlarmı beni , renklerin sustuğu saatler gibi hayat.Benimle yanarmısın gerçekten benim yandığım gibi of dedikçe körükleniyor alevler içimde.Kırk satırla doğranmış gibi bedenim gelirmi bir araya gönlümün parçaları kırıldığım an of dedikçe alevler yükseliyor içimde.
Yanmazlara gelirmi gönlüm kırılmazlara ben kör olabilirmiyim benzermiyim işitipte duymazlara.
Bir yanda anlından vurulmuş binlerce mehmetler,biryanda üçkuruş menfaate yapılan ihanetler.
Annalar satılıyor ,bacılar satılıyor sokaklara atılıyor evlatlar benimle yanarmısın gerçekten
Of medeniyet dedikçe içim yanıyor bumu.Baba evlat tanımaz,çocuk babayı,ana evlat tanımaz çocuk anayı,devlet halkı tanımaz halkta kendini. Of medeniyet bumu güllerin kokusuyok eskisi gibi.İçim yanıyor benimle yanarmısın.
Sigara sağlığa zararlı kampanyası yapıyor adam silah satıyor.namustan bahsediyor kadın satıyor. Ya kardeşim ne oldu bu mıllete yürekliyim diyen, banakalsa atıyor Benimle yanarmısın gerçekten.
Medeniyet aştı kendini zina pazarından devlet geçim sağlıyor uyuşturucu girmiş okullara anam aglıyor .Benimle yanarmısın gerçekten?
Sana ne kadar yazsamda sonu gelmez medeniyet yazımın .bana göre sen bir medeniyet deyil olsa olsa şeytaniyetsin. ALLAH seni kahretsin.
BENİMLE AĞLARMISIN BENİMLE YANARMISIN GERÇEKTEN?
YORUMLAR
SON CÜMLEYİ.....KAHRETSİN...YERİNE ISLAH ETSİN .... şeklinde yazmak gerekir.DUA VA SELAMLA ..