- 1093 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Morelin Niçin Bozuk?
Bir arkadaş bu yazıyı benim e-posta adresime gönderdi. Ben de faydalı olur düşüncesiyle sizlerle paylaşmak istedim...
Buyurun birlikte okuyalım.
"MORALİN NİYE BOZUK?
HZ. ADEM (a.s.) GİBİ 200 SENE TEVBE Mİ ETTİN?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ.İBRAHİM GİBİ ATEŞE Mİ ATILDIN?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ.ZEKERİYYA (a.s) GİBİ TESTEREYLE Mİ KESİLDİN?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ.YUSUF (as) GİBİ KUYUYA MI ATILDIN?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ.MUHAMMED (sav) GİBİ TAİF’TE TAŞLANDIN MI, BAŞINA İŞKEMBE Mİ KONULDU NAMAZ KILARKEN, DİŞİN Mİ KIRILDI, YÜZÜNE TÜKÜRÜK MÜ ATILDI, HİCRETE Mİ ZORLANDIN, SEVDİKLERİNDEN Mİ AYRILDIN?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ.HAMZA (r.a) GİBİ BURNUN KULAĞIN MI KESİLDİ?
MORALİN NİYE BOZUK?
MUSAB BİN UMEYR GİBİ KOLLARIN MI KESİLDİ?MORALİN NİYE BOZUK?
CAFER BİN EBU TALİP GİBİ OK, MIZRAK VE KILIÇ DARBELERİYLE YARALANDIN MI?
MORALİN NİYE BOZUK?
AMMAR, SÜMEYYE, YASİR GİBİ İŞKENCE Mİ GÖRDÜN?
MORALİN NİYE BOZUK?
BİLAL GİBİ KIZGIN KUMLARA YATIRILIP, ÜZERİNE TAŞLARMI KONDU?
MORALİN NİYE BOZUK?
YUNUS PEYGAMBER GİBİ DENİZE Mİ ATILDIN?
MORALİN NİYE BOZUK?
EYÜP PEYGAMBER GİBİ VÜCUDUNU YARALAR MI KAPLADI?
MORALİN NİYE BOZUK?
HZ. İSA GİBİ ÇARMIHA MI GERİLMEK İSTENDİN?
MORALİN NİYE BOZUK?
ÜSTAD GİBİ ZİNDANA MI ATILDIN, ZEHİRLENDİN Mİ?
HALA MORALİN Mİ BOZUK?
NE DÜŞÜNÜYORSUN, DÜNYALIK İŞLER Mİ?
SİLKİNELİM, KENDİMİZE GELELİM!
ÜZÜLECEKSEN, NAMAZINI KAZAYA BIRAKTIĞIN İÇİN, TEHECCÜDE KALKAMADIĞIN İÇİN, BİRİNİN KALBİNİ KIRDIĞIN, PAZARTESİ PERŞEMBE ORUCUNU TUTAMADIĞIN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLECEKSEN BUGÜN ALLAH İÇİN BİR ŞEY YAPAMADIĞIN İÇİN, VE ALLAH RESULÜ (SAV)’NÜ MEMNUN EDEMEDİĞİN İÇİN ÜZÜL.
FİLİSTİN’DE, ÇEÇENİSTAN, BOSNA HERSEK’TE, IRAK’TA VE DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDA ZULÜM GÖREN, İŞKENCE EDİLEN, ÖLDÜRÜLEN DİN KARDEŞLERİN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN, BİR FAKİRE YARDIM EDEMEDİĞİN İÇİN, YETİMİN ELİNDEN TUTAMADIĞIN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN, AFRİKA’DA VE DİĞER ÜLKELERDE BİR LOKMA EKMEK BULAMAYAN, HASTALIKLARLA MÜCADELE EDEN İNSANLAR İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN,KUR’AN- I YETERİNCE OKUYUP, HAYATINA TATBİK EDEMEDİĞİN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN, PEYGAMBER EFENDİMİZ’İ, CANINDAN, MALINDAN, AİLE BİREYLERİNDEN, HERŞEYDEN ÇOK SEVEMEDİĞİN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN, HAKİKİ MANADA KUL, EFENDİMİZ’E ÜMMET OLAMADIĞIN İÇİN ÜZÜL.
ÜZÜLÜRSEN, EFENDİMİZ’İN ŞEFAATİNE NAYİL OLAMAMA KORKUSUYLA ÜZÜL..."
Selâm... Sevgi... Duâ ile...
İKTİBAS
YORUMLAR
çok güzel bir yazıydı. çok güzel bir şekilde işlenmiş. tebrik ediyorum.
Hanifi KARA
Hanifi KARA
İnsan oğlu hep kendini düşünür en çok dert benim derdim dermiş ah bunları bir idrak edebilse idik acaba yinede sızlanır dururmuyduk efendim .Çok güzel yazdıranı kutlarım çok beğendim
İş olur olmaz uyduruk şeylerle canımızı sıkacağımıza bunlarla meşkul olsak ne mutlu olunur yürek ferahlar huzur bulur.
Selamlar Saygılar.
Hanifi KARA
Çok teşekkür ederim. Bu güzel duyguları benimle paylaştığınız için.
Sağ olunuz, var olunuz.
Elinizden kitap, dilinizden şiir ve gönlünüzden sevgi eksik olmasın.
Allah korktuğunuzdan emin, umduğunuza nâil eylesin.
Selâm ve muhabbetlerimle...