HAYATIMDAN BİR KESİT 2
Gök yüzü tatlı bir aydınlığa gömülmüştü.Mehtabın sessizliği ortalığı mazisi üzerine çökmüş bir hayale dönüştürmüştü.Güneşin ışınları odamın penceresinden içeri süzülerek gözlerimin açılmasına sebep oldu.Yıllardır içimde bir burukluk hissediyordum ama kimseye açamıyor,kimseye söyleyemiyordum.Yüreğimde volkanlar yanıyordu,hislerimi hep hafi tutuyordum.Gönlümde bilmediğim ve anlayamadığım arzular beni yolunu şaşırmış bir garibe döndürmüştü.Odamda penceremden baktığımda karşıda mor dağları seyrederken içimdeki yanlızlık korkusu kasırga gibi esiyordu.Ilgıt ılgıt esen sabah rüzgarı berrak bir su gibi paslı yüreğimi temizliyordu.Yıllardır erişilmesi güç hayallerin peşinden koştum durdum,lâkin onlara bir türlü ulaşamadım.Bazen kırık aynların karşısına geçip kendime baktığım zaman,sonbahar mevsiminde solgun ağaçlardan sararıp düşen yapraklar gibi kaderin acımasız rüzgarının önünde çıkmaz,karanlık bir boşluğa doğru savrulup duruyorum sanki.Güneşin iyice doğmasını bekleyen hüzünlü gözlerimden dökülen kanlı yaşlarım kahırla yüreğime yığılıyordu.İnsanlar sabahın erken saatlerinde pencerelerini yeni bir mutluluğa açarken,bense seher vakti sessiz bir günün hüzünlü ve acımasız boşluğuna terk ediyordum kendimi.Bu hüzünlü sabahımda tatlı hayallerimi nakş ediyordum tarumar kalbime.Yıllardır bir umut,bir sevgi,bir mutluluk ışığı yanmadı şu karanlı, elem dolu dünyama.
Devamı var...
MEHMET ÖZTÜRK
RİZE/KALKANDERE
YORUMLAR
ben dua ederken Allahım içime huzur ver bana içhuzuru ver derim huzurun varsa mutlusun sağlıklısın demektir işte o huzuru bulmak önemli bazen tevekküle bazen çabayla ama en çok inançla çok güzel hüzünlü bir yazıydı tebriler
parkbeni
İnsan mutluluğu uzaklarda arasa kaybolurmuş. Her insan mutluluğunu kendi içinde mutlaka barındırıyordur. İç sesimizi dinleyerek, yüreğimizin götürdüğü yere gidelim.
Çok fazla karamsar olmak insanı mutsuz eden etkenlerin başında geliyor. İyi düşün iyi olsun felsefesini kendimize pusula olarak seçelim. Kısa zamanda mutluluğu yakalayacağımıza inanıyorum.
Güzel bir yazıydı kutluyorum...
saygılarımla...
küçücük şeyleri biriktirip büyük mutluluklar yakalayabiliriz..
sonbaharın hüznünü
kuşların türküsünü
acılarımızın olduğu kadar sevinçlerimizin de gözyaşlarını biriktirmek gerek
insan yanımızda var olan güzel şeyler bunlar...
Seni şimdi hatırladım
Güzelim memleketime ve cezaevi arkadaşıma selam olsun Mehmet...
eylülde ordayım çay zamanı olmazsa
ayderde balık ısmarlayacak Nazım..ona öyle söyle))))
sevgiler saygılar
parkbeni
başimin üstünde yeriniz var gelirseniz memnun oluruz saygılar
selamlar