- 1126 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yaşamın çizgisidir derim.Kader sizin için yaratılmış ve sizi derbeder etmiş,acılarıyla,haksızlıklarıyla,hatalarıyla virane olmuş bir yaşamın sürekliliği...Çilekeş bir yaşam,bir ömür ki demir perdelerin arkasından geçen bir yaşam...Oralardan bende geçtim...Kimler geçmedi ki,nice yazarlar,filozoflar,peygamberler...İşte size kısaca ve özetle söylemek istediklerim...
Geçmiş olsun,yaşamın geri gelmez,hatalar yok olmaz,pişman olsan ne fayda...Olan olmuş...Yaşamınızı yok etmişsiniz. karanlık ve kuytu yerde yaşamını sürüklemişsiniz...Acıdım adınıza ???????????Sevgi ve saygılarımla....
Pamuk nineler eskiden hep masal anlatırdı çocuklara patlamış mısırlar eşliğinde ve bulundukları yerde mutlaka bir sobada olurmuş okuduklarımda sanırım sonu mutlu bitmeyen bir masal(geçek yaşamlardan çalınan)...devamını bekliyorum...saygımla...maviler yüreğinize yarın inatla umut olsun hepimize...
Hepsinin elbette bir hikayesi vardir
Hapiste olup özgürlügü olmayip bir odaya mahkum olanlari düsününce bir duruyor insan.
Allah yardimcisi olsun hapiste olanlarin.
Devamini merak ettim.Etki birakan bir anlatim.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 8/10/2010 12:40:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
başlık ve konu bütünlük içinde olmuş...
sevgili dost, özellikle bu öykünün devamını merak ediyorum...
yine; yazında gerçekçi bir yaklaşım var..
ağır bir konuyu seçmişsin...ve bu konuyu da en iyi şekilde bizlere aktaracağını biliyorum...
başarılarının devamını dilerim..
her zaman sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Güzel bir başlangıç, etkili anlatım ve farklı bir konu beni çekti içine.. Merakla bekliyorum diğer bölümü. Tebrik ederim. Çok güzeldi. Sevgilerimle..