- 1085 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEN HİÇ BÜYÜMEDİM ANNE
Merhaba anne,
Sana en güçlü sesimle,en mutlu halimle merhaba demek isterdim;ama öyle mutsuzum öyle güçsüzüm ki...Beni böyle görmek istemezsin biliyorum,hayatın karşısında hep dimdik durmalıyım;düşsem de yerimden kalkıp, kalbimdeki yaraları sarıp yeniden yola devam etmeliyim öyle değil mi?Bana yakışan bu çünkü ben senin kızınım;ama olmuyor işte yapamıyorum senin istediğin gibi biri olamıyorum.
Bu yüzden kendime çok kızıyorum,yıllardırdır kavgalıyım kendimle ve içimdeki o büyümeyen,söz dinlemeyen inatçı çocukla.Evet ben hiç büyümedim anne,sorumluluklarımın farkında olmadım.Hatalıyıdım,çok üzdüm seni,kırdım,suçladım hiç suçun yokken;aslında sana değil kendimeydi bütün kırgınlıklarım,sen haklıydın.
Bu hayatta bir şeyleri başarmamı,daha doğrusu başarmak için çaba göstermemi,karamsar olmamamı,başkalarıyla değil kendimle yarışmamı,kendimi sevmemi mutlu olmamı istedin.Oysa ben hiçbir şeyi başaramadım.Bir hedefim yoktu, bu hayattan ne istiyorum bilmiyordum.Her şeyim vardı çoğu arkadaşımın sahip olmadığı imkanlara sahiptim,mutsuz olmam için bir sebep yoktu;ama ben mutlu olmayı başaramıyordum.Çünkü kendimi sevemiyordum,benden başka herkes mükemmeldi ama ben mükemmel değildim.Düşünüyorum da şu dünyada neyi başarabildim,başarabildiğim tek şey insanları sevmek.Beni anlayabiliyor musun anne?
Ben seni çok iyi anlıyorum.Kendimi senin yerine koyuyorum,küçük kızının büyümesini istiyorsun, büyürken de hatalar yapmasından korkuyorsun.Gelecekte hedeflerinin olmasını ve hedefleri için uğraşmasını istiyorsun.Çünkü isterse neler başarabileceğini ondan daha iyi biliyorsun.Kendini sevmesini ben böyleyim diyebilmesini istiyorsun haklısın anne............
Keşke her şey farklı olsaydı,kendime yakışanı yapıp , vazgeçmek yerine mücadele etseydim.Bu hayatta keşke dediğim çok şey var,bana öğretmek istediklerini daha önce anlasaydım keşke.
Zamanı geri döndürmek, hatalarımı telafi etmek istiyorum.Sana çok ihtiyacım var anne.Tut elimden küçüklüğümde yaptığın gibi yürümeyi öğret korkuyorum düşmekten,yürümek için cesaret ver bana.
Sen de zamanı geri al unut hatalarımı, seni üzdüğüm zamanları.Her şeyi yeniden öğret anne.Önce kendimi sevmeyi öğret anne.