Aşka Reddiye...
Evet…reddediyorum aşkı…
Zaten aşık olunabilecek bir adam da değilim…karşı cinsin gözü kör değil, bende sorun…(valla :-))
Neden ? (biraz kendimi öveyim burada !!!)
Ev işleri yapmayı seviyorum…hayatımdaki bayanın dinlenmesini önemserim ve rahat etmesini…çok da güzel çocuk bakarım, yerlerde sürünürüm çocuk/larla oynarken (hatta bu yüzden “yaşına yakışır şekilde davran” azarları bile işitmişimdir)…mümkün olduğunca vizyon film, müzik, kitap, dünya ve ülke gündemi, sanat ve sporla ilgilenirim…bide şöyle böyle becerebildiğim şiirler yazarım…dürüst davranırım hiçbir şeyimi saklamam neyse odur bende her şey güzel yada çirkin fark etmez hiçbir şeyimi saklamam…karşımdaki herkese hemen yüz üzerinden yüz puan veririm, adam yerine koyarım…dinlerim en adi, çirkin yada güzel şeylerini bile anlatsa dinler ve anlamaya çalışırım…korurum kollarım gözetirim…elimden geleni yapmaya çalışır ve menfaat gözetmem…ezbere yaşamaktan nefret ederim…kıvırmalardan…çarpıtmalardan da…hislerimi ve düşüncelerimi mümkün olduğunca derin yaşamaya çalışırım dil ucu hisleri ve fikirleriyle işim olmaz…dilim iğnelidir karşımdakinin duymak istediği cümleler kurmam, kurmak istediğim cümleler kurarım….(yukarıda yazılanların bir kısmı annemin bir kısmı babamın suçu az bir kısmı da "bayanları etkileme sanatı" adlı kitaptan öğrendiklerim
-öyle bir kitap yok boşuna internetten arama ben uydurdum ama olsaydı kesin oradan öğrenmiş olurdum :-))
vs vs vs
bunlarda beni aşık olunmayacak adam yapıyor…tipimde buna izin veriyor zaten…desteklemese olmazmış gibi…(bu da babamın genlerinin suçu :-))
Kirliyim diyorum insanlara…evet kirliyim çünkü dürüst olmaya çalışıyorum…rol yapamıyorum...oyunlar ! oynayamıyorum...kendisini korumayanı koruyorum…dinlememi isteyenleri dinliyor elimden geleni yapıyorum…oysa rol yapmam gerek…menfaat peşinde koşmam gerek hatta becerebilirsem eve….neyse…(aptallığımı farkettin değil mi :-))
insanlara (bayanlara) “aşkım…cicim…güzelim…taze dalım…baharım vs vs vs…” kelimelerini bol keseden söylemem gerek…şiirimi sana yazdım demem gerek…
(yüzüm kızarıvermese neler söyleyeceğim deee ah ki ah !)
bu arada yeri gelmişken söyleyeyim
ben şiirlerimi hiç kimseye yazmıyorum…çünkü aşık olduğum biri yok hayatımda (yazık bana yaa)
insanlar şiirlerimi üzerine alınmaktan vazgeçmeliler…onları bu dünyada elde edemediğim ama öbür dünyada bana verileceğini ümit ettiğim Huri ye yazıyorum…(:-))
şiirlerde ismi geçen Lelia (Leyla değil…Lelia ) bu dünyada hiçbir kadını temsil etmiyor…evet O bir Huri…
Ben Râzı
aşkı reddediyorum…(iyi halt ediyorum di mi :-))
çünkü
açık yada kapalı,sağcı, solcu yada muhafazakar, çalışan yada ev kadını, okumuş yada okumamış, evli yada bekar (o kadar çoklar ki…ooofff )
duygusunun arkasında durmayan,dil ucuyla aşk konuşan,aldatan,maddiyatı terk edemeyen,mevkisinden vazgeçemeyen, gönlünün sığlığından habersiz, ahlaksızlığı ahlaklılık olarak- ahlaklılığı ahlaksızlık olarak görme becerisine sahip, kendi görmek istediğini gerçek zanneden, istediğini (kişiyi) elde edemeyince ona çamur atan iftiralara gömen….vs vs vs kişileri/bayanları görmekten bıktım…(bak burda ciddiyim )
bir cins i latif bu kadar mı ihanet içinde olur fıtratına…
(erkekler !!! bu kadar hızlı irtifa kaybetmeye devam ederlerse adamlık tarih olacak iyi adamlarda gidince…)
yazık ya bu topluma…yeni yetişen nesillere…
Evet…aşkı reddediyorum…çünkü kendisi olmayı beceremeyen hatta bundan korkan zavallıların muhatabına vereceği bir şeyleri olduğuna inanmıyorum…böyleleri bana aşkı anlatmasın...ben ne aradığımın farkındayım...(bulursam estetik bile olucam söz )
Evet...aşka reddiye ama sahte aşklara ve aşıklara reddiye bu...(breh breh breh )
ben bu yazıyı neden yazdım ?
kendimi övmek için !!!
(başka neden yazılırki böyle bi şey di mi ama )
...
YORUMLAR
ama kim kızdırdı şimdi seni bu denli arkadaşım yaaaa...eşgal ver.
bekir hoca ne derdi unuttun mu : kızmak var belli etmek yok...
:)
ama sen kızmışsan vardır bir bildiğin. hem sorun değil,ben yazdıklarının hepsine şahidim...
sağlıcakla kal...
Râzı.
Yürek sesim gibi geldi bana da bazı yerleri.
Demek ki sizin ve benim gibi muzdarip yürekler çoook..
Değerler ve yargılar kişiler göre değişir..
Bu zaman öyle bir zaman ki bazen yaşamaktan bile vazgeçiyor insan..
Hayatınızda birinin varlığını ya da yokluğunu neden herkes bilsin ki? Neden öğrenmek istesin ki? Hiç anlamıyorum..Şiirlerimden sorguluyorlar beni de...
Hiç kimseye yazılmamıştır ya da sahibi bilir kendisini...Demekteyim çok zaman...
Herkes kendi çizgisinde yürüsün ve rahat bıraksın birbirini...
Lütfen ya..Lütfen..
Bu yazınızla bu imkanı verdiğiniz için size de teşekkür ediyorum..
Slm ve dua ile...
ESRA
"aşkı reddediyorum…" güzel ve doğru bir karar. Reddedenler klübünün oldukça eski bir üyesiyim..:-) Sizi anlıyorum diyeceğim, ukalalık kabul etmezseniz...Yaşamak isteyene bir sözüm yok. Herkesin özgür kararı.
Övgü değil, kendini kabul etme, sevme diyebiliriz yazınızın ana fikrine. Kendimden memnunum. Dünyanın en güzel farkındalığı. Çamur banyosu hakkında fikir yürütemeyeceğim. Onlara bırakıyorum..:-)) Keyifle okudum. Kutluyorum.