ALLAH.
Nasılda deyişiyorsun . Hatta kendini bile farketmeden .Olduğun gibi kalsaydın ne olurdu en azından günahsızdın ,vebalsızdin .Büyüdüğünü zannediyorsun ,keşke öyle kalsaydın tertemiz günahsız doğduğun günki gibi.Zaman deyişti ,şartlar deyişti diye bir çok kılıf buluyorsun kendine.Yalan söylemeye başladın kendine aslında sen hala kimliyini arıyorsun doğduğun günde bıraktığın.İsanlık kimliyini. Nasılda deyişiyorsun hatanı bile farketmeden!
HAY atın akışına bırakıyorsun sonunda kendini ister istemez HAYat ka canlılık yaşam .Nsılda deyişiyorsun farkında bile olmadan.HAY ALLAH tır .Keşke onun akışına bırakabilseydin kendini HAY at ya keşke.Köşe başlarında tiner ,bali,uyuşturucu.O güzelim analar pazarlanıyor insafsızca sokaklarda ahlak adap aramadığın insanlık ayaklarının altında.Nasılda deyişiyorsun büyüdün devlet oldun adam oldun .insafsızca. imansızca pazarlanan analardan aldığın vergilerle pazardan payın büyük.nasılda deyişiyorsun sende ALLAHIN yarattığı o analardan birinin evladı deyilmiydin.Batakhaneler patronu nasılda deyiştin .Sende o güzel ALLAHIN yaratığı o günahsız kulu deyilmiydin.Bu deyişmeye bu kendine yaptıklarına bana söyliyeceyin varmı bir mazeretin.Yoksul üretip sadaka vermek olurmu.aç bırakıp doyurmak,hayırmı ALLAH seni islah etsin nasılda deyişiyorsun SEN BUNUN FARKINDA BİLE DEĞİLSİN OLABİLİRMİ bunların MAZERETİ sebebin olabilirmi OLAMAZ Ama benim sana bir sözüm var sen gerçekten Ne ALLAHTAN korkuyorsun nede kuldan utanıyorsun NE ALLAHA inanıyorsun Sorun bu (ŞİRK) koşmak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.