- 714 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YANLIŞ
Binbir sebeple hayır diyeceğim . Böyle kurdum kendimi günlerce hatta haftalarca.Her önüme gelenede anlatıyorum hayır diyeceğimi nedenleriyle.İş gereği sabahın erken saatinde kalktım Bakırköye gittim.Metrobüsten indim.Üst geçite çıktım.Üst geçitte genç kızlar broşür dağıtıyorlar.Aldım okudum.Hayır demem isteniyor.Ben zaten hayır diyeceğim ama broşürü dağıtanlar toplumun yıllarca kendilerine hayır dediği insanlar.Bir kere daha düşündüm neden hayır diyeceğimi,gerekçelerimi bir daha gözden geçirdim.Kararımdan dönmedim ama düşündüm.Düşündüm herkezin benim gibi olamıyacağını,gittiği yolun yanlış olduğu fikrine kapılabileceğini düşündüm.Şunuda düşündümki hayır propagandası yapanlar belkide bilerek bilmiyerek evet propagandası yapıyor,Evet propagandası yapanlarda bilerek veya bilmiyerek hayır propagandası yapmaktadır.Keşke insanlar bir iş yaparken düşünebilseler, suyu hangi kazana taşıdığını bilebilseler.Keşke üst geçitte bana hayır yazılı broşürü vermeselerdi.Üst geçitte hayır yazılı broşürleri dağıtanlara dağıttığınız her bir broşür aslında her hayırı evete çevirir diyemedim.Herkez konuşsun siz susun diyemedim.Siz susarsanız hayırlar çoğalır diyemedim.Siz evet broşürü dağıtın hayırlar çoğalır diyemedim . Evetler hayırlara galip gelirse bunda hayırcıların emeği var diye düşünüyorum.Kimbilir belkide yanılıyorum.