YAMUR ALEYNA VE ONURUMA...
SELAMLAR OLSUN SİZLERE YAVRULARIM
Ne acı yılar vurdu sahilime niçe dertler eklendi bu yıl yaralı yüreğime ölüm artık beni teyet geciyo dertlerimden yana . oda anladı artık yaşasam yada kalsam kar etmeyeceğini ben hergün ölüp ölüp diriliyorum aslında sizler için her Yağmur diyişimde, son nefesime varıyorum sonra Aleyna diyorum orda da ölümlerden ölüm beğenmeye başlıyorum Onur derken büsbütün gömülüyorum toprağa özlüyorum özleminiz o kadar yakıyoki yüreğimi etimi parçalara bölseler farkına varmayacağım bu sevginin bu yüreğin bir baba haykırışı olduğunu düşünüyorum düşündükce bu alemden başka alemler göç ediyorum gitiğim her yerde sizleri arıyorum yavrularım...
simanızı cizdim tek tek yüreğimin her köşesine gözleirmin önünden gitmeyen simanızla gördüğüm her çocuğu siz diye öptüm kokladım teseli vermedi yaralı yüreğime çünkü kokuları sizin konuza benzemiyodu sarıldım okşadım minik elerinden öptüm yüzüm tebesüme boğulurken yüreğime kanlı göz yaşlarımı döktüm teselim yok yaşama umudumda yok bilnmedik denin bilinmedik vakitlerinde nefesim olan sizleri aldılar elimden nefesim olmadan ben yaşayamamki umutlarımı caldılar karanlık gecelerde beni kör sağır ve dilsiz bıraktılar bu yaban elerde umutlarımı geri verin bana yarınlarım sizin olsun sadece bir kere kokularını benliğime çekeyim alın bu nefes sizin olsun
onlar yok sa bu aldığım nefesin yanında neye yarar binyıl yaşasam yaşadığım her saniyeme sizleri ekliyorum yokluğunuzun acısıdır beni ayakta tutan bir gün ama bir gün aniden kapımı çalarsınız diye bekliyorum acınızdan kıvranırken bu bedenim ölmemek için allaha dua ediyorum duam sizin için sadece. size bir kere daha sarıp sarmalamak için ondan sonra ölümüm için ölümlerden ölüm seçin gıkım çıkarsa namerdim derten yana of dersem şerefsizim yeterki sizleri son bir kez daha göreyim yaşamın en güzel fidanları oldunuz benliğime kanayan yüreğime bir tebesümünüz beni bağlar yeniden yaşamın teline dökülecek bir damla göz yaşınız düştüğü yerde mezarım olur eşilmesin ne toprak, nede cesadim konulmasın bir musalla taşına ben zaten yanlız kalmışım bu dünyada bir başıma yavrularım ne olur babanız ölümün yolunda varın artık bunun farkına bunlar sona yaklaşan bir filmin kareleri gibi yüreğimin yaralarını anlatan son satırlar gibi dilim dökmez sizden yana acı sahneleri yüreğim sizleri özlüyo bicare ömrümün son nefesleri özledim sizleri özledim seni Yağmurum nefesim özledim seni Aleynam yaşama sebebim özledim seni soyumun diyer yanı yaşama tutunma sebemim Onurum Etekliler sizi benden aldılar. şu fani dünyada bir başıma kodular güzel yüreğinizi babanızın yapmadığı ihanetlerle doldurdular sizi bir mum alevi gibi benden aldılar çaldılar düşün düşün ey vijdanını her gece secadeye bırakan benlik düşün anlından seni öpen o secaden dahi senden davacı ben gibi nasıl hesap vereceksin sen ALLAHIN huzurunda bir kul gibi kul dislinki kabul göresin Yaradının huzuruna gidesin kainatır beni bu yaşa kadar yücelten o Yaradan dilmi bu nefesi bana bahşeden hakım helal dil sana ne bu dünyada nede ötesinde aldın sen üç goncamı bu zor dünyanın deninde heyhat ne ileriye nede geriye bir adım at dur durduğun yerde vakit hesap ve günah gündür dök eteğinde taşıdığın günahlarını belki görmeyeceksin cennetin ihtişamını dilerim Yardandan sen yanarsın cehennemin narında üç evladımı aldığın vakit kolarımın arasından .
yanıyorum sacıma düşen aklardan ayaklarımın altındaki kara sulara kadar yanıyorum yananben ey ALLAHIM yakan bir kulun yanmamın sebebi verdiğin üç kuzum , sen bilirsin iyisini Rabim günahım neyse çekerim ama son bir kere yavrularımın kokusunu yüreğime çekeyim ölüm .. uzak dur benden gelme daha görmedim ben yavrularımı az daha sabret biliyorum onlar baba diyip gelecekler bana sarıp koklayacam onları ne olur ölüm dur gelme yavrularım gelmden sen gelme daha hazır dilim kefen giymeye ben yavrularımı bekliyorum bu koca alemde...
YORUMLAR
ne mutlu sizin gibi bir babaları var ama yanınızda deiller inşallah evlatlarınız bunun farkına varırlar size en kısa zamanda dönerler size BABAM diye döneceklerini şimdiden hissediyorum ve asıl evlatları olupta babalık yapmayanlar okusun isterim bu sayfanızı sizi yürekten kutluyorum bayramınızı kutlar en kısa zamanda bizede evlatlarının yanında olduklarını bildirirsiniz saygılarımla.....
gevdan
ne yazacagımı bilemedim,gözyaşlarımı tutamadım..
Allah sabır wersin,bir daha hiç aglatmasın sizi inşallah...saygılar..
gevdan
parçalanmış aileler ve bedel ödemek zorunda bırakılan çocuklar...bu yarayı iyi bilirim,parçalanmış ve yıllarça etki altında bırakılan bir çocukluk.ancak zaman insana gerçeği gösteriyor.ben 6 yaşımda ayrıldığım babamı kırk sene sonra buldum,hiç tanıma imkanım olmadı,ama annemi iyi tanıdım.bugün şimdi rahmetlik olan babama haksızlık yapıldığını düşünüyorum....doğru hiçbir zaman sapmaz...saygımla
gevdan
gevdan
İnşallah evlatlarınızın gül kokan sinelerinde mutluluğa erersiniz. Duygu yüklüydü yaşanmışlıklar. ALLAH BİR AN ÖNCE SİZİ SEVİNDİRSİN
gevdan
Acıklı dramatik bir aile hikayesi.Tesellenin hiç biri sizi mutlu etmez ,saçınızda beyazlar olabilirde ölüm niye size b u kadar yakın.Tanrıdan başka kimse bilemez kendine biçilen ömrün zamanını 3 yavrunuzun dışında amansız bir hastalıkmı yoksa onların çocukların yokluklarının açtığı ölüyorum kederimdenmi tarih yazmamışsınız hikaye ne kadar eski yada yeni bu satırları yazdığınızdan sonra değişen bir olumluluk oldumu? Onlar sizin kanınızı taşıyorlarsa sizden biraz genlerinizden aldılarsa ilerde sizi bulurlar kimse mani olamaz kapınızı çalarlar.