FARK
Fark, istemeden söylenende değil, isteyip söylemediğindedir.
Deli, deli konuşmaktansa, akıllı susmak yeğdir, çünkü konuşmak söyleyebilmek değildir. Susmaksa bazen en iyi cevap bazen de en büyük derttir.
Vazgeçmeli artık ‘ kim ne der’ diye çabalamaktan. Aslında, kime ne, kimin ne yaptığından?
Dikkat çekmek, herhangi bir şekilde yapılır. Dikkatli olmaksa, bütün varsayımları göze alıp ona göre davranmaktır. İkisi de risk almaktır.
Aşk, tanışıksızlıkla birlikte çok tanıdık bir duygudur, çünkü herkes, en az bir kere âşık olmuştur.
Görme engelliler, yollarını mutlaka bulur. Gönül gözü kör olanlar ise, kör kaldıkları yerde durur.
Yetersiz olduğunu bilen kişi, yeterli olanlardan acısını çıkarıp, yeterli olabileceğine inanır, büyük olmak adına gözde küçülür.
Ayrılık, bir düşünceden, bir kalpten, bir duygudan gitmektir. Bedenen ayrılık, ayrılık değil, terk etmektir.
Temiz insanla birlikte olmak zordur, kirletmemek için çaba gerekir.
İstemeyerek bir şey yapmaktansa, isteyerek hiç bir şey yapmamak daha iyidir, hiç olmazsa zarar vermez.
Tüm insanlar, aynı anda, aynı şeyi istese, meydana çıkacak enerjiden dünyanın hali ne olurdu?
Tanrı, kim bilir, beklide bunun için insanları farklı, farklı yarattı.
Kaybetmemek için bir daha,
Hep kazanmanın bir yolu varsa.
Ah keşke şimdi, elimde sihirli bir değneğim olsa…
NAZ
YORUMLAR
Vazgeçmeli artık ‘ kim ne der’ diye çabalamaktan. Aslında, kime ne, kimin ne yaptığından?
Her insan baska bir karekter kim ne der diye düsünen istedigi gibi olamadan yasamaya yönlendirir kendini zaten.
Ve dogalligini böylelikle yitirmiyorla mi sanki insanlar.
Güzel bir yaziydi
yüreginize saglik
Sevgilerimle