- 912 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAN!
Yan! Çünkü şimdi yanmazsan öldükten sonra yanacaksın.Yanmak kaderinde var.Vazgeçilmez bir yazgı senin için.Ve hiç değişmeyecek bir yazgı.Gördüklerin, duydukların, karşı karşıya geldiklerin karşısında için yansın.En çok da kendin için yansın. Kendine yan! İçin yansın, kavrulsun ki olmaya yüz tutsun.Olmak için yan ama şunu da unutma hiçbir zaman olmayacaksın.Tek yapman gereken yanmak!Yazgın böyle çünkü.Şimdi yan yoksa öldükten sonra yanacaksın.Hem de istemeden!Şimdi bile bile, isteyerek yan, hakikat basamaklarını birer birer, ere ere , yana yana çık.Aşkın ateşiyle yan!Ama şunu da unutma teker teker çıktığın bu basamakların sonu yok.Tek yapman gereken çıkmak.Yazgın çıkmak çünkü.Çıkmak yazgın olduğu gibi düşmek de yazgın.Ama sen basamaklardan düşme.İçine düş.Çıkarken gördüğün karanlığa düş.Karanlıkta gördüğün ilk şey ışıktır unutma!Işığı takip et, yolunu bul.Her basamakta başka bir şey ışık olacak sana.Çünkü her basamakta gördüğün ilk şey farklı olacak.Çık! Aşkla Çık!
Yan! Çünkü şimdi yanmazsan öldükten sonra yanacaksın.Şimdi olmaya yüz tutmazsan ölünce olana kadar yanacaksın.Yanmak yazgın senin.Yan! Bir de insana yan! Bilmeyi bilmeyen, kendini unutan, bilmeyi unutan, ezberleyen insana.Yan ki boz ezberini. Dışını süslediği kadar içini unutan insana.İnsanlığı bambaşka dünyalarda bırakan, küçük hesaplarla unutan, yapay bir telaşenin peşinde koşturup duran insana.Duramayan insana.Düşünüp duramayan.Yan! Gurbette geçen hayatında bir kez bile sılayı hatırlamayan, onu anmayan insana yan. İnsani duyguları aklın zindanında yok eden, gördüğüne hükmeden, görmediğini reddeden insana.Maddenin hayalinde boğulan manasız insana yan!
Yan! Çünkü şimdi yanmazsan öldükten sonra yanacaksın.Kendin yerine yaktığın toprağa, dumanınla kirlettiğin havaya, karanı bulaştırdığın deryaya yan! Son bir kez kokla toprağı, son bir kez bir nefes çek havadan, son kez bir bak deryaya, çünkü öldükten sonra sadece yanacaksın!
Yan şimdi haline ve bu hale.
Dünyayı ve kendini koyduğun ahvale
Bu derdin yanında şiir boş bir hale
Biz bizi bıraktık,sen koyma izmihlale!