- 827 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ZİNCİRLİ KAPIM...
Zincirli kapımı birgün gelip acmak istersen, anahtarı umutlarımın altındaki masaya sakladım. Biraz sıkıstılar, büzüldüler masa altında. Ama acmaya yeter.
Eger gelirsen kapı önündeki hayallerime yabancı gelebilirsin. Sana saldırıp atmak isteyebilirler. Onun için geldiğinde bu sefer kapıyı cal.. Ben cıkayım kapıya belki agarmıs saclarımla. Gözümde gözlük ve bastonumla karsına cıkarım. Belki tanımam seni
’sen kimsin ’ derim kısık ama korkak sesimle...
Sen elimi tut yeter, ellerinin soğuklugunda tanırım seni. Sen mi geldin derim. Sen sus iceri gir!
Sakın kolidora cıkma odan orda degil. Sen giitikten sonra degişti. Herseyin yeri......
Senin odanı evin en kuytusuna yaptım kimse görmesin duymasın diye... Masandaki bıcagın gene duruyor. Gene cıkıp gitmek istersen öldür birkere daha ölümde sen gitin derim. Öldürde git..
Bu sefer odandan cıkma seni unutan kalpgözlerim seni görmesin sonra gene temelli geldin sanar.. Sonra gene kör olur misafir odasındaki misafirlerin hepsi o görmeden alıp gider kalbimi...
Paspasın altında tozlu duran ellerimi bana geri ver. Senin eskimis dudaklarına dokunmak istiyorum. Eskisi gibiler mi? Titret ve korkak...
Yıllar gecer gelirsin belki.....
Hoscakal be gülüm...
Yıllar sonra belki bir gün gelirsin.
Sen giitiiginde sararan ümitlerim. Yesermeyi bekleyen ümitlerim yeserdi bahcem simdi cicek doldu....
Ne kadar uzak kelimeler...
Sen giitin gideli öldüm ben geri gelirsen bir gün. Zincirli kapım...
Hayat beni unutsada sen unutma, adımı unutacak kadar kaybettim kendimi ama sen unutma.seni bu gözler unutamaz.Kapı arkasındaki anılarım ve hatıralarımız seni bekler....
Geldiğin dün bir parti yaparız. Sen ve ben ..
ve senin hayallerin ve benim hayallerim
Dans eder..
En sevdiğimiz sarkı o gün bizim olsun..
Ölümüne dans edelim. Senin gittiğin gece ben aşk tanrısı ile dans ettim. Ölümüne dans ....ya sen sevdiğim insan benimle, geldiğin gün ölümüne dans eder misin? Üşürsen gözlerimi kömür yapar sömineyi yakarız ya sen gözlerini kömür yapar benimle ölümüne dans eder misin?
Hadi simdi git...Zincirli kapım kapalı...gelmek istersen anahtar sıkışmış ümitlerimin oldugu masanın altında.