- 973 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
VATAN "NİYE" SAĞ OLSUN
Şehit cenazelerin vaz geçilmez sloganlarından biridir vatan sağ olsun, her şey vatan için..Tabi bu arada cenazelerde slogan atmak hangi kültürde vardır, bunu da sorgulamak lazım.Bizim kültürümüzde cenazelerde tam bir matem havası değil ama cenazeye yakışır vakarlı olmak gerekir.Cenazeler hiçbir siyasi görüşün propaganda aracı olmamalıdır.
İsterseniz asıl konumuza tekrar dönelim.Bir şehit annesini düşünün ki canından bir parça olan evladını askere gönderiyor,eline kına yaparak "git vatana kurban ol gel diyor".Sonra bu gencecik fidan vatan topraklarında şehit tabutuna sarılıp evine cenazesi geliyor.Sonra işin asıl rengi ortaya çıkıyor ki bir komutan askere nöbette uyumasın diye eline pimi çekilmiş el bombası veriyor ve askerin elinden bomba düşüyor, şehit oluyor.Ya da Hantepe’de askerlerimiz şehit ediliyor, bu görüntüler de canlı canlı heronlarla izleniyor.Sonra şehitler evlerine getiriliyor annnelerin başları dimdik olarak....
Sormak istiyorum, canından bir parça kopup giden anne niye "vatan sağ olsun " desin ki?Allah aşkına söyleyin bu evlatlar hangi ihmalin kurbanı, bunun hiç hesabı sorulmayacak mı?
Benim evladım bu vatan topraklarında bu şekilde şehit olsa kimse alınmasın "vatan sağ olsun" diyemem.Halbuki ben evladımı bu vatana kurban edecek kadar seven birisiyim.Hatta gözümü kırpmadan kendi canımı feda ederim ama bu şekilde değil.
Artık toplum olarak bu ölümleri kurumlarımıza zarar vermeden sorgulayalım.
YORUMLAR
yaminyalçin
Sevgili yaminyalcın içimizde bu iman gücü ve vatan sevgisi oldukça zaten vatanımız ilelebet sağ olacaktır. Hainler kendi ektiklerini bicecek tez zamanda dileğimiz duamız bunlar. Şehit aileleri de bazı gerçekleri görüyor. İhmali bulunan kişilerden hukuki yoldan haklarını arayanlar olacak
Sevgili Engin Dost, Pkk 'ın istediği çokça şehit cenazaleri ve yürekleri yanan, ağlayan analar bacılar babalar görmek tüm millet olarak hepimizi üzüntü içinde çökertmek . Biz şehit haberleri değil; şu kadarterörist vurulmuştur bu kadar pkk lı ele geçirilmiştir haberleri bol bol görmek istiyoruz pkk yı moralmen çökertecek bozguna uğratacak haberleri görmek istiyoruz. Görsel ve yazılı basında hangisi bol bol veriliyor
Engin Tatlıtürk
Keşke dediğiniz gibi hainin imhasını görsek hep.
Aslında basına biraz karartma gelse yada şehit haberlerinin abartı ve drama ile verilmesi engellense daha iyi olur.
Bazı ülkelerde basın bu işi ahlaki bir kaide ve vazife görüp kendine oto kontrol koymaktadır.
Bu iş sansür değildir.
Ama ülkemizde " Hükümet ne pahasına olursa olsun düşmeli" diye düşünen yandaş ve hain bir medya vardır.
İçimizdeki hainler dışardaki ve dağdakilerden çok çok daha azgındır.
Allah her türlü ırkçılığın şerrinden korusun yüce Milletimizi ve güçlü devletimizi.
Selamlar.
Haticcay
Amiin inşallah tüm dileklerinize
Sevgili Hiçbitmez, Bu sadece bir iddia değil nöbette uyuduğu için bombanın pimini çekip mehmetciğin eline veren ve 4 askerimizin şehit olmasına sebep olan Sadist Teğmen görgü tanıkları olduğu için olayı inkar edemeyip itiraf etmiştir az bir ceza almıştır 2.5 yıl kadar... Ve tabi bu olayı basına sızdıran vicdan sahibi birileri olmasaydı hiçbirimiz duymayacaktık.
Ayrıca pkk ve içimizde ki hainler sadece dağa çıkanlarla sınırlı değil. google da sadece ''heron'' yazarak ilgili çıkan videolara göz atsanız yazıda bahsedilen konuları görebilirsiniz . Sevgiler
ÜZÜMKARASI tarafından 8/10/2010 1:32:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
hicbitmez
hic duymamisim bu olayi.
bunlari asmak lazim iste diyesim geldi 2 bucuk yil ile kalmasaydi.
ama sadece bununla sinirli degil tabi sehit olaylari
icimizdeki hainler en tehlikelisi zaten.
sevgilerimle
Yazınıza canı gönülden katılırım.
Her çeşit hain ve hainlikten hesap sorulsun.
Fakat bütünlüğümüze ve vatanımıza kasteden PKK teröristlerinin istediği de; şehit cenazelerine kentlerimizde halk isyan edip orduyu hırpalasın. Orduyu gözden düşürüp, mücadele azmini kırsın.
Oysa iki oğlu şehit olan kadın " işte sonuncuyu da yetiştiriyorum " diyor.
Eminim ki kendisine de sıra gelse savaşacak ve şehit düşecektir.
Şehitlik bizlere şerbet onlara sondur.
PKK'nın tuzaklarını görüyoruz. O tuzaklara düşmeden hatalarımızı ve hainlerimizi düzelteceğiz....:)
Paylaşımınıza teşekkürler.
8 numara
Engin Tatlıtürk tarafından 8/6/2010 2:05:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sonra işin asıl rengi ortaya çıkıyor ki bir komutan askere nöbette uyumasın diye eline pimi çekilmiş el bombası veriyor ve askerin elinden bomba düşüyor, şehit oluyor
Kisa bir yazi ama büyük bir suclama ve isin icinden cikmadir bu.
Ülkede olaylar meydanda PKk ye kendini kukla gibi verenler ortada o yüzden böyle bir idda gereksiz.
Sehit edilenler bir yana sehit düsmesine sebep olanlara da bir kac söz söylemek gerekir..
Bunlarinda analari yok mu ? bu vuranlarda evlat degil mi ?
Zaten ana nedir bilseydiler analarin yüreklerini yakmazdilar günahsiz askerlere kiyamazdilar.Yüreksizler.
Cenazelerdeki tutumlari bende kismen yalnis buluyorum.Bir abarti halinde gösteriliyor bunuda aileler yapmiyor.
Bir ananin acisida feryadida kutsaldir.Her nekadar dik dursada yüregi yerle birdir.
Ve ne olursa olsun Askerin cenazesi teslim ediliyor.
Burada ölenin yakinlarinin sorgulamasi ya da devletin sorgulamasi yapilacagina dagda ölenlere ne oluyor bunu da bir düsünmek lazim.
Bir aglayanida yok sanirim.
Sehitler vatan icin ölürken digerleri bir hic icin öldürüyor ve illaki ölüyor.
Ezik gösterilmeye calisilmasin evladini yitirmis olan ana baba.Vatan sag olsun derken bunu Allahin verdigi güc ile söylüyorlardir.
Bir cok yönden ele alinir bu kisa yazi.
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 8/6/2010 1:00:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
yaminyalçin
Zaten konunun bizi ilgilendiren kısmını ele aldım PKK ve yandaşları kısmı ise üzerinde uzun uzadıya tartışılması gereken konular.
sizi anlamadığımı samayın önce vatan ne demek le başlamak isterim vatan her insan ırkının toplu olarak yaşadığı her niğmetin den yararlandığı ve uğruna ecdatlarından beri ölüne gelmiş sahip olabilmek için milyonlarca şehit verilmiş topraklardır bu toprak varsa onun için ölünür çünki kuşakların devamlılığını sadece o toprağa borçludur hani denir ya bir mehmet çik ölür bin mehmetçik doğar burdan yola çıkarsak vatan üstünde yaşayan topluma nasıl her türlü nimetlerini esirgemeden veriyorsa bizlerde canımızı esirgemeden vere biliyoruz yalnız şu var dediğiniz gibi yönetim gafletinden niye ölünür ve sorumluları niye bunun hesabını vermez bu ölüm hak edilmiş bir ölüm deyildir burda ilahi adaleti yerine getirmeyenlerde pimi çekip mehmetçiyin eline verenler kadar suçludur adalet makanizmasının doğru çalışma ması bizim bir türlü seçmeyi becereremediyimiz doğru dürüstve mahir olmayan siyasetçilerimizden kaynaklanmak tadır bu söz üzerine söylenilecek çok şey vardır geçenlerde yazdığım PUSU başlıklı yazımda bunun yansımasını görecek siniz anlık bir tepkiy le yazılmışşsa bile bugün içinde bulun duğumuz durumu az da olsa ifade edebildim okumanızı tavsiye edrim SAYGILARIMLA