dostlarım nerdesiniz?
hani bir gün biter derler yaa hersey yok bitmiyor ... kandırıyolar seni ama işe yaramıyor . sende inanmıyosun ama inanmak istiyosun o dala tutunmak yalnız olmadıgını hissetmek . .. olmuyor daha cok dökülüyor yaşların , daha cok kızarıyor gözlerin. hayal kırıklıgı gene olmuyorr . yoruluyosun ama olmuyorr .ümit ediyosun ama olmuyor. kendini kandırıyosun. tekrar dönüp baktıgında arkana dostlarını görüyosun sana el uzatıp yardım edeceklerini umarken .kötü bir kahkaha atıp yanından uzaklaştıklarını görüyosun. bundan sonra tekrar güvenmek istiyon ama kimeee neye bilmiyosun.. seni bu hale onların getirdigini bilee bile gene olsun diyosun . sen onlara kıyamaz bagıramazkenn onların yaptıklarına bak diyosun ama yok gene yapamıyosunn . bunları hak etmedigini biliyosunn ama iştee hani bazen yaşanması gereken gerçekler vardır yaa inanmak istemiyosunn sen onların yalanlarında tekrar bogulmak istiyosun ayaga kalkıp yüzleşmektensee tekrar takrar bagırıyosunn DOSTLARIM NERDESİNİZZZ ??
YORUMLAR
dost,dostluk bunlar güzel kavramlar.Bir yazar (DOSTLUK SÖZLÜKLERDE KALDI) demiş.
Beni dostun olarak kabul edersen pişman olmazsın umarım.
Dost,mutluluğumuzu ve mutsuzluğumuzu paylaştığımız kişidir, bana göre.Dost olalım dost kalalım...DOSTUM..
kübra .
eğer senin ayağın kayıp düştüğünde onlar sana el uzatmak yerine sadece çirkin bir gülüşle bakıyorsa inan onlar zaten senin hiç dostun olmamıştır. dostluk kunsaldır benim içimde, sizde de aynıları war olsun bence.. rabbim güzel doslara sahip olmanız dileüi ile...