- 1849 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kalp Atışı... Pinaloglu
Aşkımı derdimi sana açtım, seni gördüğümde konuşmaya başladığımızda gülücükler paylaştık karşılıklı. Aşkımızın karşılığı yoktu ama mutluydum seninle olduğum için o bir saat, ikram ettiğin bir bardak çay, aşkımın yeniden filizleneceğini gösterecekti, ben bir tarafta sevinirken, bir tarafta üzüleceğimi bilmiyordum. Oysa seni seviyordum, bir gerçek vardı senin yüreğinde seviyor ama açılamıyor saygıda kusur etmeme cesaretinde bulunman beni daha beter sana çekiyordu. Bir tarafta seviniyordum, bir tarafta üzülüyordum. Seni kaybedeceğimi bile bile senden ayrılmanın zor olacağını düşünmek bile beni yıllar sonra yeniden acı çekmeye zorluyordu.
Sanki biliyordun aramızdaki gerçeği senin saygıda kusur etmediğin bir ortamda senden o kelimeyi beklediğimi biliyordun bazı kelimelerle baş başa bırakmak, senden ayrılmak demek cesaretinde bulunmanı gösterecek, beni daha beter etkileyecektin ve istediğini yaptın, hiç iz bırakmadan sessizce sen bensiz ben sensiz olmaya der gibi vedalaşıyorduk.
Bir daha hiç görüşmeyecek bir araya gelmeyecektik, saygıda kusur etmediğin gösteriyordu. Seni ne kadar çok sevdiğimi bile bile benden ayrılıyordun. Senin duygularına girmek yıllar sonra etkilemeye başlamak beni mutlu edecek sanıyordum oysa yeniden aşık olacağımı bilmiyordum senden ayrıldığımda farkına vardım.
Seninle konuşmak beni rahatlatıyordu her konuşmada seni yeniden keşfediyordum. Aramızdaki senin duyguların ağır basıyordu. Bir sevdiğin olduğunu söyleme sende anlıyordum senden yine vazgeçemediğimi biliyordun. Çünkü seni daha çok seviyordum.
Gelmeye cesaret edemiyordun, Sanki hep ben acı çekecektim, eskisi gibi seni yaşarken karşılığı yok değildi, çünkü kalp kalbe karşı olduğunu sende biliyorsun.
Duygularını aşamazken, bur da senin için çırpınırken senin acılarda olduğunu düşünmek beni yok ediyordu, benim gibi yaşamanı istemem yine söylüyorum. Senin için ne umutlar edinmiştim de engeller yüzünden seni kendime çekemiyordum her halinle seviyordum, şiirler yazıyordum seni mutlu görebilmek için yine yol vermiyordu duyguların engeli aşıp gelemiyordun. Senin mutlu olduğunu duymak tabi ki beni sevindirecekti, benim kadar sende sevinecektin.
Yine olmadı benim düşünme çabam, yalnızca senin iyi olduğunu azda olsa duymak veya görmekti. Bunca yıldan sonra kalp atışını hissetmek beni mutlu ediyordu ama sana gelemiyordum yine senden sevgi selinin kalp atışının bir gün değil yıllar sonrada yaşama düşüncesi ile ilk gün ki gibi yaşamak ardından saygı duymak her ikimizi de benim kadar senide mutlu edeceğini hissetmek beni yanıltmıyor. Kalp atışıyla sana gelmeye eskisi gibi sana olan sevgimi anlatmak, senin duygularına girmek, kendime aşık edip acı çekmen değil daha mutlu duygulara sahip olduğunu gösteriyordu.
Kalp atışını her nefes alışımda seninle yaşar gibi olma gururu tabi ki beni mutlu ediyor yıllar sonrada solmayacak bir kalp atışı bırakmak benim kadar senide mutlu edecek ve hiç bir zaman solmadan karşılıklı yıllarca devam edecek. Dillerde destan, dillerde şarkı, dillerden düşmeyecek bu bizim daha ötesinde tüm aşıkların kalp atışı olacak kalp atışı...
Muhammet Pınaloğlu