- 1940 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Giderim Deme Bana (deneme)
Giderim Deme Bana (deneme)
Geldiğin günü hatırlıyorum,tali yoldan önüme çıkmış,hayatıma girmiş,ardımda hiçbir şey bırakmadım demiştin.O kadar saf ve beyazdın ki,karanlığımı dağıtıyordun, ve o kadar masumdun ki, vuruluyordum sana adım adım.
Öyle dolmuşum ki senle her anımdasın,bütün şiirlerde sen varsın,bütün şarkılar sana yazılmış sanki, yüreğime öyle kazımışım ki damarlarımda dolaşıyorsun,ve o kadar bağlanmışım ki, nefes gibisin, su gibi muhtacım sana.
Şaka ya da tehdit de olsa giderim deme bana,karanlığımla baş başa bırakma beni,yıkma yollarımı,kördüğüm etme hayatımı,kurtulamam boğulurum atma beni katran karası mavilere,yeniden vurma yüreğime söktüğün prangaları.
Olurda bir gün gidecek olursan,gidiyorum deme sakın, gideceğin yeri bile söyleme,git diyemem sana gitme de diyemem, sadece sevginle yaşattığın bu kalbe bir nefret sıkta öyle git, beni yarım bırakma, üç ayağı topal bir sandalyeye oturtup dengede durmamı bekleme benden,ayakta kalacağımı sanma,harcanırım özlemlerin pençesinde,hasret kesikleri yıkar beni,tek dayanağımsın alma onu benden.
Bir gün gidecek olursan, git dememi bekleme benden, bir nefret sık yüreğime, öldür beni öyle git…
31/07/2010 Erzincan - Üzümlü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.