- 2758 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGULARIN DIŞ MEKANI
Yanaklar, duyguların renklerini sunduğu bir arena gibidir.. Mahcubiyetin, aşkın ve sevincin yürekteki kanat çırpışı ve yumuşak dokunuşu pembedir yanaklarda. Mayısı beklemeden de açar güller yanaklarda eğer duygulara aşk dokunmuşsa.
Bazen yüreğin nefretidir. Bastırılamamış öfkenin izdüşümüdür. Kıpkırmızı olur belli eder yüreğin iç sıkıntısını, öfkeye tutsak olduğunu işte o zaman yanakta patlar al al.
Dere yatağı gibidir bazen… Kah hüzün akar yanaklardan içi sızlatır, kah sevinç olur rahatlatır.
Bir kelebeğin çiçeğe narin dokunuşu gibidir yanakta öpücük. Uzun uzun dökülmüş sözden daha etkilidir. Bazen “çok seviyorum seni”, bazen “gurur duyuyorum senle”, bazen “ çabuk gel özlerim seni”, bazen de şefkattir .
Zenginin de, fakirin de sahip olabileceği, kolayca verebileceği güzel bir ikramdır öpücük. Yanaklar sevgisiz solar. Çoraklaşır. Buz tutmadan yüreğin sesi dinlenmelidir.
Yanaklar bir tek sevgiye yakışır. Ne çocuklarımız ne de kadınlarımız şiddete maruz kalmasınlar. Yanaktaki tokadın sesi ve izi belki kısa sürede geçer ama yürekteki ve bellekteki izi kalıcıdır.
Yanaklara dokunacak eller açılacaksa sevmek ve okşanmak için olmalı. İniş izni her yerde yasaklanmalı tokadın..Beş kardeş geliyor sözü ve eylemi gelecekse kardeşçe gelmelidir. Yani sevgiyle, özlemle, dayanışmayla ve insanca…
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Aysel AKSÜMER
NE GÜZEL ANLATIM . YANAKLAR DUYGULARIN İFADESİDİR. MUTLU OLUNCA PIRIL PIRIL PARLAR VE ATEŞ GİBİ YANAR AMA ÜZÜNTÜ VE ÖFKE ANINDA YÜZ SERTLEŞİR MORARIR VE SARARIR.
ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ. SEVGİLERİMLE..
Aysel AKSÜMER
yazmakla..ve dolayısıyla okumak ve
ne güzel bir barışıklık böyle hayatla
siz yazmaya doymayın..biz okumaya
saygıyla
Aysel AKSÜMER
Gülümsemek bir zekattır
Eğer surat edersen hem kendine hem başkasına uzak kalırsın
Güzel bakışını ve yazan yüreğini kutlarım
Sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
meselci
bitti...
üç gündür mardindeyim...
kavruluyorum sıcaklardan aysel dostum...
Tebrikler..Ne kadar güzel bir yazıydı..Hep gülsün yanaklar..hep öpülsün yanaklar..
Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Bazen dokunursun yanağına birde dokunurken gözlerinle süzülürsün yüreğine; işte hayat bu diyesim geldi.
Güzel mi güzel bir günde elime tutuşturulmuş bir buket çiçek gibi yetişti yazın gönlüme...
Sevgileirmle...
Aysel AKSÜMER
Teşekkürler güzel sözlerin için. Sevgilerimle..
Ne kötü! Sahi beni yanaklarımdan en son kim öptü hatırlamıyorum...
Çok güzel yazı..Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Çok güzel bir paylaşım.
Peygamberimiz dahi selamlaşan iki insandan bahsederken; güleryüzlü olanın daha fazla sevap kazandığını söylemiştir.
Yüz ifadeleri de şeklen gayet zengindir ve dediğiniz gibi insani halleri yansıtır.
Tebrikler.