- 849 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
annem
[GECELERİ YATAĞIMDA YATARKEN AKLIMDAN HİÇ ÇIKARAMADIĞIMSIN BİLİYORMUSUN.YORGANIMA SARILIRKEN HEPÜŞÜYORMU ACABA ŞİMDİ DİYE DÜŞÜNDÜĞÜMSÜN ARAMIZDA HEP SOĞUK DALGALAR OLSADA SANA SEVGİMİ GÖSTERMEYE CESARET EDEMESEMDE SENİ SEVİYORUM ANNE DEDİĞİM FAKAT İÇİMDE SAKLADIĞIM SARILAMADIĞIMSIN ANNEM.SEVGİME İNANDIRAMADIĞIMSIN SANA SARILMAK İSTEDİĞİMDE HEP TUTLUP KALDIĞIMSIN ASLINDA SEVGİSİN ASLINDA ÖZLEMSİN ASLINDA EN BÜYÜK TUTKUM HERŞEYİM GİBİSİN OYSA NE KADAR İSTERDİM SANA SARILMAYI BİLİYORMUSUN NE KADAR ÇOK İSTERDİM KOKUNU TAAA İÇİME ÇEKMEYİ ŞİMDİ YANIMDA HASRETİNDEN KİRLENMİŞ BİRKAÇ FOTOĞRAFIN VE BAZEN ÜZERİME ÖRTTÜĞÜM SEN KOKAN GİYİSİLERİN VAR ANNEM. SEN BİLMESENDE SEN DUYMASANDA..ANNEM
BAZEN GECELERİ HASRETİNLE KALKIP SAYIKLADIĞIMSIN BİLİYORMUSUN AMA BEN BUNLARI HİÇ DİLE GETİREMEDİM ANNEM YAZMAK BELKİ DAHA KOLAYDIR BELKİ BİR ANNE OLMASAYDIMSENİ ANLAYAMAZDIM BENİM SANA SOĞUKLUĞUM KADAR SENDE BANA SOĞUK OLMALIMIYDIN SANA SARILAMADIKLARIMI SENİ SEVİYORUM DİYEMEYİŞLERİMİ ŞİMDİ YAŞIYOR VE YAŞATIYORUM ANNEM.KEŞKELERLE YAŞAMIYORUM BİLİYORMUSUN KEŞKELER BİTMEZ INSANIN HAYATINDA KOMŞULARINA ANLATTIKLARINI KEŞKE BANADA DİYEBİLSEYDİN DIYEMIYORUM ANNEM AMA BEN HİÇ KEŞKE ANNEME SARILSAYDIM DEMİYORUM BİLİYORMUSUNŞİMDİ SARILMAK İSTİYORUM BELKİDE AMA ONUDA YAPAMIYORUM BİLİYORMUSUN.AMA SEN ANNEMSİN HADİ SARIL BANA SEN ANNEMSİN YÜREĞİNLE GEL BANA BAĞIRIP ÇAĞIRMALARINI BİLE SEVGİ HASRET SİYE TEK TEK İSİMLENDİRDİM .CANIM ANNEM SEN BİLMESENDE SENİ ÇOK SEVİYOR VE ÖZLÜYORUM.ŞİMDİ BİR RESİM ÇİZDİM GÖZLERİMİN İÇİNDE SEVGİ MUTLULUK ÖZLEM VE HASRETİN VAR SADECE SENDEN TEK İSTEDİĞİM BENİ SEV ANNEM .....
YORUMLAR
Anne kelimesi beni Mıknatıs gibi çekiyor. Çünkü annemi Kaybettim ve hala yokluğu içimde acı ve ağrıyor yüreğim.....
Duyguları güzel aktarmış sevgili yazar. Unutmayın ki anneler evlatlarını karşılıksız sever, hep sever, ne olursa olsun sever, sevgisi bitmez tükenmez, ancak, bu sevgiyi belki fazla dillendirmez şimarmasın diye yada bazı gücenmişliğini göstermek adına susar ama sever iste..... Annenizin ömrü uzun olsun......selam ve dua ile..
Anne sevgisinin çok güzel işlendiği bir yazıydı okuduğum. Bence herkes sevgisini gösterebilmeli. Anne çocuğunu, eş eşine, sevgili sevgilisine, öğretmen öğrencisine vs.. Fakat herkesin tabiatı çok farklı kimisi içinden seviyor. İçten sevenlerin röntgenini çektirip göremeyiz ki .. Onun için vakit varken başarmalıyız.
Aramıza hoşgeldiniz diyorum. Tebrikler. Saygı ve selamlarımla..