- 1037 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞLIKSIZ
geçmişe sığınmak gibi bir durumum yok benim ahali yanlış anladınız,yanlış yorumladınız beni.
Sayenizde büyüyorum ,sayenizde ağlıyor, sayenizde gülüyorum ve kaybediyorum bircok şeyi...bügünümü tatmin edeceğim düşlerim bile yok artık,gülüşlerim yok.koca bir belirsiklik ışığımı kesen...
ve hergün bir parca daha alışıyorum bu duruma ne kötü. aşşağılanıyorum bi çift söz üstün kılabilecekken beni...
esirgeniyorum ondanda!!.
yaşadıklarım beni yok ederken herşeyin elimde olduğunu ve bundan zevk aldığımı düşün sen.ve samimiysen eğer,
bunu düşünmekle kal sadece...zaten yavaş yavaş yok ettiğim düşlerimin arasında yarınımız.
küçük bi hamle yenilicekken herseyi onuda esirge.
yazık bana sardunya gercekten yazık.acılarımı tarif edemiyosam okuduğum kitaplara yazık.cümleler eksik sardunya hep eksik.
şimdi ben kendi içinde boğulan bi deniz bile değilim,devrim şarkılarında çoşmakta geçmiş artık,yeni şarkılar merak etmekte.
artık taşıyamadığım beni yoran yüküm: omuzlarımda koca bir hiç...
ben sadece iyi biriyim okadar... başkada hiçbir bok değilim... küçük bir hamle HERSEY kılabilecekken beni onuda esirge.
tanrım nasıl olduda henüz yitirmediğim aklıma rağmen bi insana bağladım varoluşumu.
aşkın binbir tanımından biriyse bu aşkada yazık koca bir yazık...