YORUMLAR
Sayın Öztürk,bendeki saksağan merakı başka..Bahçemizde 4 adet çam ağaçı vardı.Burada saksağanlar mekan tutmuştu.Bir yıl müddetle her gün inatla onları gözlemledim.Sizin de belirttiğiniz gibi dayanışma içinde yaşayan gözü pek özel kuşlar.Kedileri kovaladıklarını.Kedilerin saksağanlardan müthiş korktuklarını gördüm.Çığdan kurtulan yegane hayvanın saksağan olduğunu Doğu'da öğrendim.Saksağanlar mekan tuttukları yerleri gerçekten korumakta,müsaade etmediklerini oraya sokmamaktadırlar.Saksağanların yaşadıkları alana SAKSAĞAN CUMHURİYETİ adını vermiştim.Onlar gibi olmayı düşlemeye devam etmekteyim.
Canım kardeşim sen boş ver Tacettini.... O ne anlar hayvan sevgisinden... Torununu bütün Yozgata reklam eden kendisi değil mi?
Neymiş.. Picamayla metroya biniyormuş... Ben onun evveliyatınıda bilirim...Çok gördüm biri siyah biri beyaz corap giydiğini... Çok gördüm bir ayağında bot diğer ayağında terlikle içtimaya geldiğini...
Gözlerinden hasretle öpüyorum...
hayaller illede insanlar için olacak diye bişey yok ki ?
ama dozajını da ayarlamak lazımmış sanırım :)
ne güzel bir hayale kısa zamanda olsa kavuşmanız . hadi bakalım başka ne hayalleriniz varmış merak ettik şimdi
sıradaki ?
:)
lütfen sitemiz ile ilgili güzel hayallerinizde olsun...belli mi olur sayenizde belki umulmayacak yerlerde oluruz :)
Allah sizi islah etsin :)
ne diyim :)
Dünya telaşı derler ya sanırım biz o dünyada olduğumuzu unutuyoruz. Dolayısıyla ertelediğimiz küçük küçük düşlerimiz oluyor. Bence sonradan kuşu bıraktığınız çok iyi olmuş herkes kendi ailesiyle mutludur. Ama gerçekleşmiş bir hayal bir hayaldir. Darısı diğerlerine.. Teşekkürler paylaşımınız için..
nutkum tutuldu....saksağan yavrusunu besleyecekmiş.....yıllarca hayalini kurmuş..... oda nasip olmuş ama evcilleştirmeye müsait olmadığı için vazgeçmiş....sevgili toynak.....inan seni çok seviyorum..... yeminle söylüyorum....ekseninde kaymalar var.... balans ayarı yaptırmalısın...yengemde cennetlik.... sana katlandığı için....sakın ilerde timsah.....piton....fil....gergedan beslemeye kalkmayasın....allah göstemeye emekliliğe az var işinden gücünden olmayasın....seninle samimi olduğumdan beri bendede toynak sendromları görülmeye başlamış......öyle söylüyor dostlar......ben farkında değilim....metroya pijamayla gelmişim....karakola gidip kendi kendimi şikayet etmişim....allah sonumuzu hayıra getire....
eMİNeYZAMAN
bu kahkaha makinelerinden kurtaracak bir Allah kulu yok mu :)
kopuyorum her seferinde
teşekkürler :)
Sizinki de bencilce bir sevgi bencilce bir hayal imiş yani :))
O kuş doğasından ayrılıp evde bakılmak istenirken kuşun ne isteyeceği nerede yaşarsa mutlu olacağı ve diğer kuşlar hiç düşünülmemiş :)
Rabbim eşinizden razı olsun sevaba girmiş. ( İçimden gecenleri aynen yazarken darılmayacağınızı umut ettim )
Vallahi öyle...
Sevgi için masum güzellikler için hayal kurmuşum kendim için bir şeyler dilemeyi yanı hayal kurmayı unutmuşum...
Ne yapayım ben böyleyim dedim eşime...
- Evet malesef sen böylesin...diye ekledi..Dikkat ettim bu kez gülümsüyordu kızgınlığından eser yoktu...
Böyle olmak hoşuma gidiyor ne yapayım...
DEĞERLİ DOSTUM MERHABALAR ;
SENİ (tekilleştirme manasında da alabilirsin bu "SENİ" samimiyet manasında alırsan daha çok sevinirim..) YOZGATTAKİ SÜRMELİ GECESİNDE DAHA YAKINDAN TANIDIM... POZİTİF VE KENDİNE GÜVENEN BİR İNSAN OLUŞUN GEREK İLETİŞİMDE GEREKSE İNSANLARIN SANA KARŞI BAKIŞ AÇISI VE HAREKET TARZINDA ÖNEMLİ ROL OYNUYORDU ..BENİM ÇIKIŞ NOKTAM DA BU SİZ" DEMEDEN " SEN" e GEÇİŞİM..O BAKIMDAN ÇOK SAMIMİ VE RİYASIZ BULDUM..ÇOK DOĞAL BİR YAZIYDI DERKEN DE BURDAN YOLA ÇIKIYORUM....YENGENİN DÜŞÜNCELERİNİ DE YABANA ATMAMAK LAZIM..İNSAN HAYAL DE OLSA BAŞKALARINIDA MUTLU EDECEK ŞEYLER ÜZERİNE KURAR..ONUN İÇİN NASRETTİN HOCA MİSALİ;İKİNİZDE HAKLISINIZ DEMEK ZORUNDAYIM..YAZI ANLIK BİR AİLE YAŞANTISININ VETERESİ GİBİYDİ..AMA HAZIRLANMADAN OYNANAN BİR SAHNEDE..KUTLUYORUM KALEMİN SAMİMYETİNİ VE GÜCÜNÜ..