Azize'ye mektuplar-8 / Şu an güvercin gibiyim…
Azize’ye mektuplar-8 / Şu an güvercin gibiyim…
( 10/23/2009 )
---------------------------------------------
Allah razı olsun üstadım. Duanıza, duamıza âmin diyenler oldu. Dua ile.
Ben nerdeyim!
Şu an güvercin gibiyim… Süzüldüm, kanat çırpıyorum… Çok güvercinler var, burda Allah’ı anan…
hacı ali ( 10/23/2009 )
---------------------------------------------
Maşallah, maşallah, maşallah.
’Allahümme ehatet minel envari min külli canibin’
1970 li yıllarda bu fakir bu duayı kırk günden ziyade günlük binlerce kere okudum. Rabbim muradımızı verdi elhamdülillah... Her okuyana verdiği gibi.
Dualarımızdasınız, duanızdan eksik etmeyin bizi.
Selam es selame
( 10/23/2009 )
---------------------------------------------
Aleykümselâm Allah razı olsun
İnşaallah ben de okurum. Aklıma ayet el kürsi geldi üstadım. 41 gün ara vermeden 1000 defa okumak… İki defa okudum. İlk haftada hiç bitmez gibi geldi… Sonra öyle kolay gelmişti ki dilime, kalbime. Bitirmeden seccademden kalkmıyordum. Bazen de deniz kıyısında okuyordum… En çok gittiğim yer deniz kıyısıdır. Oturup martılara balıklara yem veririm...
Gıyaben yapılan dualar kadar çabuk etkisi olan dua olmaz yazıyor çok yerde. Anne- baba, hasta duası, mazlumun duası, gurbettekilerin duası, gariplerin duası.
CUMANIZ MÜBAREK OLSUN erkekler şanslılar bir yerde… Kametle ezan arası dua var. Evde biz zamanı denk getiremeyiz.
Dualarımdasınız siz ve din kardeşlerim Allah’a emanet olun.
SELAM VE DUA İLE.
Tarih:23 Ekim 2009 Cuma 11:16:26
RE:RE:RE:RE:selam
Selam üzerinize ve bütün inananların üzerine olsun. Sevgili Azize.
Size de hayırlı cumalar. Cuma günü ezan ile kamet arasında okunan dualar mutlaka kabuldür hükmü hepimiz için geçerlidir. Cuma ezanı okunur okunmaz duanızı okumaya başlarsınız... Kamet getirilmesi için dört rekât cuma sünnetinin kılınması gerekir ki en az üç-beş dakikalık bir süre vardır. Bu zaman bize yeter.
Öyleyse mahrum değilsiniz.
Bu arada yakınınızda kadınlara yer ayırmış bir cami varsa cuma namazına da gidebilirsiniz. Efendimizin zamanında kadınlar da düzenli mescide giderlerdi. Değil cuma namazı o günün zor şartlarında, yani sokaklar karanlık olduğu halde yatsı namazlarını bile mescitte kılarlardı. Eşlerine hitaben ’kadınlarınızı namaza gelmekten engellemeyiniz’ emirleri bile vaki olmuştur.
Şimdilerde kadınlar için cemaatle namaz daha az tehlikelidir... Onları cemaatten alıkoyacak tek neden evde bakıma muhtaç hasta yahut çocuklarının olmasıdır.
Ayet el kürsiyi yürürken okumaktan sakının. İçinde ’Allah’ ismi celalı olan hiçbir duayı yürürken düzenli yani sürekli okumayın. Hikmete aykırıdır. Rububiyet sırrıdır.
Kapıdan çıkarken besmele okuduğunuzda’ bismillah’ı’ dururken,’rahmanirrahiymi ’adımınızı atarken okuyun derdi rahmetli hocam. Ayak sabitken ’bismillah’,sağ ayak atılırken ’rahmanirrahim’ demeyi adet haline getirmişizdir. Delillerine girsek mektup uzar.
Maşallah;
Gündemi hep mevlayı anmak olan bir kul olduğunuz mektuplarınızdan anlaşıldı... Mademki ’Allahümme ehatet minel envari min külli canibin’duamıza amin, amin dediler. Bunu bütün ümmeti Muhammed’de tecelli etmesini dileyerek okumanızı tavsiye ederim.
Nurlar gördüğünüze göre her duanız kabuldür. Nur görmek velayet makamında olmak demektir ki, Allah’ın veli ismi sizde tecelli etmiş, yani müminlerin yardımcısı sıfatına nail olmuşsunuz demektir. Bunun anlamı da onlar için yapacağınız her dua hakk katında hicapsız kabul edilecek demektir.
Öyleyse bu ne büyük bir imkân ve şereftir. Efendimizin yaptığı bir göreve ehil kılınmışsınız demektir. Değerlendirmek gerekir.
Eğer düzenli ve planlı dua okumak içinizden gelirse yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Selam es selame