Kızsal muhabbetler(54)(e)................................
-Seda ne sence bu ya?Hep aynı mesaj!Üç aydır.Aynı mesaj.Bak!
1 HAZİRAN
Çöl sıcağında bir yaprak gölgesine muhtacım .O kadar acizim ki rüzgar bile fırtına bana .Ateşten gömlekler kuşanmışım,söndürmek ne çare...
Ali
6 HAZİRAN
Çöl sıcağında bir yaprak gölgesine muhtacım .O kadar acizim ki rüzgar bile fırtına bana .Ateşten gömlekler kuşanmışım,söndürmek ne çare...
Ali
15HAZİRAN
Gene aynı mesaj.Ama iki kere göndermiş.
Çöl sıcağında bir yaprak gölgesine muhtacım .O kadar acizim ki rüzgar bile fırtına bana .Ateşten gömlekler kuşanmışım,söndürmek ne çare...
Ali
28HAZİRAN
Çöl sıcağında bir yaprak gölgesine muhtacım .O kadar acizim ki rüzgar bile fırtına bana .Ateşten gömlekler kuşanmışım,söndürmek ne çare...
Ali
Gene aynı mesaj
-Seda ne yapmaya çalışıyor sence?
-Anlamadım ama öylesine değildir bişey anlatmaya mı çalışıyor?Bu tarihlerde ne oldu ?Mesela ayın birinde falan mı tanıştınız?
-Ya yok.Hem 15 inde iki şey mi olmuş ne yani.Of ya Vedat mesajlara denk gelirse beni öldürür.
-Yok canım baksana hem 01.01 de çekmiş.O saatte Vedatın senin yanında işi ne?
-13ünde tatile gidicez ya birlikte kalıcaz.
-Bak onu unuttum.Hem dur ya şunu bana bir ver bakim.Çözeceğim.
Leylanın çevrilen kum saatindeki son kum tanesi düşerken Seda;
-Bulduuuuum.
-Hadi canım
-Evvet.Benim sana sorduğum bir soru vardı hani rakamlardan.Çöz demiştim onun gibi düşün.
Ayın 15 İ iki kere.15e bak alfabenin 15inci harfi L.Ve senin adında iki L var.
Bak işte:
15 L
6 E
28 Y
15 L
1 A
-Bak gördün mü adın çıktı.Leyla.
-Offf ya.Adımı mı yazmış durmuş yani?
-İnce bir zekası varmış senin Alinin.
Seda bunları söylerken Lylanın yüzünde beliren ifadeye bakakaldı.
KIZGINLIK
...........
Tüm bunlar olagelsin ;
Bir zarfın açılış sesini duydunuz mu?
Ben duydum.
Sevgili Şebnem,
Dilinde pelesenk olan cümle’’ Ben solcuyum’’
Fihi ma fih’ te şöyle der Mevlana:
Birisi bişey kaybetmiş.Sağda ,solda,önde ve arkada arıyor.Bulduğu zaman ne sağı ne solu ne önü ne de arkayı arar.Bunların hepsi bir olur.
Kıyamet gününde nazarlar birleşir.....
...........................
Gözleri bu satırlarda gezen kişi,ya sence biz ne kaybettik?Nerde arıyoruz , nerde aramalıyız?
-
YORUMLAR
ilk yazılarınızdan buyana tükenmez bir heyecanla takibediyorum tüm yazdıklarınızı sevgili yazar bazı zamanlar ruhum alev alıyor yazdıklarınıza kapılarak kimi anlarda geçmişten esen bir rüzgarın getirdigi unutulup yok oldugunu düşündügüm hatıraların içimi burkan anımsamalarına kapılıyor ve yer yer kendimi buluyorum kaleminizin kelimelere can veren büyüsüyle ....