- 1425 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
OLUMUM YOKLUGUN...ANNEM
SUSUYORUM........KIMSE ANLAMIYOR.....YOK KI GUCUM KALMADI ARTIK...ALDIKLARIN KARSISINDA KENDNIMDEN WERDIM HAYAT DAHA NE ISTIYORSN BENDEN UZAK DUR ARTIK YAKLASMA HER COCUK GBI ANNEMI DILEMISTIM SENDEN NEDEN HER GECE HER EWIN ISIKLARI BIR BIR YANARKEN BEN EWIN KAPISINA ACIP AGZIM CIKTIGI KADAR ANNEM ANNE HADI CIK HADI GEL ARTIK DIYE BAGIRIYORUM NEDEN..EWIN ICINDE SENI ARIYORUM ANNE SANA SESLENIYORUM KIMSEM YOK KI YOK BI SEN WARMISSIN AMA ARTIK SENDE YOKSUN...BEN HERGECE YALWARMISTIM OYSA YAPMA HAYAT SAKIN YAPMA ALMA ANNEMI DEMISTIM AMA ALDI ISTE ALDI...ICIMDE KI KUCUK KIZ HERGUN SENI SORUYOR BEN MI...SADECE SUSUYORUM AGLAYAMIYORUM BILE ICM AGLIYOR GOZLERIM SUSKUN....HIC BI ZMAN SEWMEDIM BU HAYATI SENSIZ SEWMEDIM...YEMEDIGIMDE YEMEZDIN ANNE BAK 1 YIL OLDU HCBSEY YEMIYORUM NEDEN KIZMIYORSUN PEKI NENDEN CIKIP GELMIYORSUN BIRGUN...GUNLERDIR YERE TERLIKSIZ BASIYORUM NIYE KOWALAMIYORSUN BENI EWIN ICNDE YERE BASMA HASTA OLURSUN DIE...BANYO YAPIP SACLARIMI KURUTMUYORUM NENDEN BAGIRMIYORSUN BANA KURUT SACLARINI DIE BEN SENDEN SONRA HIC YEMEK YEMEDIM YEDEIGIM HER YEMEK ZEHIRLEDI BENI BEN SENDEN SONRA HC BIRGUN TERLIK GIYMEDIM HICBIRGUN COK SEWDGN SACLARIMI KURUTMADM BELKI BIGUN KIZARSIN DIE SANKI GELCEKMISSIN GBI HEP BEKLEDIM...ANNEM DEMEYI OZLEDIM ANNE DEMEYI OZLEDIM HADI GEL NE OLUR GEL ARTIK OMRUMU WERMEYE HAZIRIM BI KERE KOKUNU CEKIM ICIME BI KERE GORIM SENI....OLUYORUM ANNE...HADI GEL KIYAFETLERIMI GIY KIZMICAM SANA HADI GEL ARTIK NEOLURSUN GEL....PRENSES DEGILIM ARTIK TACIMI CIKARTIYORUM BASIMDAN BEN DEGILIM ARTIK KIZMA NEOLUR ARTIK ESKISI KADR GUZEL DEGILIM SENIN GUZEL KIZIN DEGILIM...YUZUMDE KI MASKE AGIR GELIYOR BEDENIME...
ROL YAPAMIYORTUM ARTIK IYIYIM DIYEMIYORUM YUZUMU MAKYAJ YAPIP KANDIRAMIYORUM KIMSEYI..KACAMIYORUM ARTIK BENI ACITAN GERCEKLERDEN AFFET BENI BUGUN SONUM.......AFFET BENI OLUMUM YOKLUGUN..........SAKIN KIZMA BANA HAYAT BENI ALDI ENGEL OLAMADIM.....EY HAYAT SOYLEMISTIM SANA YETMEZ GUCUM ANNEMSIZ SABAHLARA CIKMAYA DEMISTIM HERGECE YALWARMISTIM SANA SIMDI SAKIN YAKLASMA BANA SAKIN.............ANNEM AFFET BENI SANA TAPIYORUM
PRENSES________________________