- 621 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GAZZE'YE NE OLDU?
Çok da fazla bir zaman geçmedi hainlerin saldırısının üzerinden. Gazze’ye giden İnsani Yardım Konvoyu’na yapılan saldırı nasıl bu kadar kısa sürede unutuldu? Ya da unutturuldu…Türk bandıralı Mavi Marmara Gemisi’ne yapılan saldırı ve yardıma giden vatandaşlarımızın açıkça sorgu-sual olmadan sanki bir terörist muamelesi yapılarak öldürüldükleri gün gibi ortada. Çünkü ; adli tıbbın verdiği rapor açıklanınca ölümlerin uyarı yada savunma ateşi ile olmadığı açıkça ortaya çıktı.
İnsani Yardım Konvoyu’ndan bize kalansa saldırı görüntüleri oldu.Aslında İsrail’de bu görüntüleri beklemiyordu.Ancak, Mossad yayın akışını sağlayan uyduyu safdışı bıraktığını zannederken başka bir uydu aracılığıyla görüntüler çoktan haber ajanslarına düşmüştü bile. Buna rağmen BM de dahil hiçbir yerden ne ciddi bir tepki verildi ne de bir İsrail’e karşı herhangi bir yaptırım uygulandı.Tek büyük tepki komşumuz ve müttefikimiz olan ABD’nin yeni hedefi olan İran’dan geldi.
Ve ülkemizde beklendiği gibi gündemin değişmesi için terör kirli yüzünü bir daha gösterdi bize.Aslında bir şeyi daha gördük, anladık, idrak ettik bu süreçte.Terör örgütünün nasıl yönlendirildiği ,desteklendiği ve kullanıldığı ortaya çıktı.Tıpkı İsrail ile Araplar arasındaki savaşta Irak’ın safdışı bırakılmasında terör örgütünün kullanıldığı gibi.Şimdi de aynı eller Türkiye ’de gündemi değiştirmek için terör örgütünü tekrar idare ettiler ve amaçlarına ulaşırken onlarca yuvaya ateş düşürdüler.
Ben unutmadım… Şimdi sormak istiyorum:
Gazze’ye ne oldu?