- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Yazacağım Kitap-3
4…….
Sabah tan vaktinde kalkan Can, gül bahçesine dolaşırken kendi kendine mırıldanmaya başlanmış
Gül yağı,özelliği ney?
Yumurta sarısı, neden yumurta değil de sarısı?
Evet bunlarda bir iş olmalı,olayları enine boyuna düşününce kendisine verilen bir mesajın olduğunu anlamış….
Can bu olaylardan sonra, gül yağı ve yumurta sarısını kullanıp kiremitler yapmış. Yaptığı bu karışımlı kiremitlerle dünyada eşi benzeri olmayan, güneş ışınlarının geliş açısı, ay’ın gelen parlaklık acısı, yazları soğuk, kışları sıcak vs binlerce özelikli haran evlerini inşa etmeyi başarmış. Tam hükümdarın istediği hediyeyi yaptım ve gidip haberi kendisine vereyim de sevdiklerimi kurtarayım düşünceleri içerisine girmişken beklemediği bir olay cereyan etmiş. Ve…..
Zeus pür dikkat Nurgül hocayı dinleyen Apollo’nun dirseğini başının altında çekip, Apollo’nun kafası masaya değince, Apollo sinir küpüne dönmüştü. En güzel yerinde yine Zeus araya girme zalimliliğini göstermişti.
Apollo’nun elinden Zeus’u Nurgül hoca zor kurtarmıştı……
Zaten son zamanlarda bunalımlara giren Apollo, bu olaydan sonra okuldan kaçıp evine gitmiş.Eve erken geldiğini gören annesi;
” Ne oldu oğlum?
Neyin var?
Niye erken eve geldin?
Kardeşlerin nerede?”
Apollo annesinin sorularına cevap vermeyip, vurdumduymazlık bir hızla odasına girip ve kapıyı kilitledi…..
Annesi kapıyı açması için yalvarmaları bile, Apollo’ya kapıyı açtırması için nafileden öteye geçmedi.Annesi çaresizce salona geçip ağlamaya başladı.Apollo annesinin ağladığını gelen hıçkırık sesleriyle sayesinde duyunca,kapıyı açıp annesinin boynuna sarıldı. Dakikalarca anne-oğul hıçkıra hıçkıra ağladılar.Daha önceleri bu sahne binlerce kez yaşanmıştı ama Apollo oralı bile olmamıştı. Babası uzaklara gideli 12 ay olmuştu ve babası gittiğinden beridir ilk defa, Apollo annesinin boynuna sarılmıştı. Hatta ilk defa annesi ile konuşuyordu. Babasının gideceğinden haberi olmayan Apollo, babası ile annesinin tartıştıklarını ve tartışmadan 12 saat sonra ise babasının uzaklara gidişinden hep annesini sorumlu tutmuş ve hiç konuşmamıştı....
devamı gelecek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.