GİT...
Ve bende anladım ki..Sende gideceksin,ama kolay olmuyor bunu bana anlatmak..Direniyor anlamamak için..Biliyorum sen gittiğinde,yokluğun bir zelzele gibi sarsacak..Korkacağım..Bağıracağım..Oraya buraya kaçmaya çalışacağım..Ama bil ki alışamayacağım.Tadilat var yazısı asacağım...Sevmenin ve kadınlığımın diyetini sensizliğinle ödeyeceğim ...
Tamam ..Git..
Ama çekim merkezim sen olunça ne kadar da git...sende...boş...sensizlik girdabındayım...
Sana ait ne var ne yok hepsini gönül kutuma kapatacağım..ortalıklarda olupta beni üzmesinler diye.Serce kadar acizim ama bilki kartal kadarda asilim !!! Artık gide bilirsin!!! Gözlerimden önce şimdi yüreğim ağlıyor,göremiyorsun..sen gidincede onlar...
Tamam ..git...
Ben labirent içinde kaybolmuşken, git...
Hayata tutunacağım son dalımıda kırmadan, git..
Kıyımları bitirmeden , git...
Umudumu sevinçimi yitirmeden, git..
Ama ..Ben gitsem..Sen kalsan ???Hatırlatayım, telafisi yok bu gidişinin!
Peki ..
Tamam ..git..
Bir kuş gibi uç git...Ama bu gönül dinler mi anlar mı ki? Sen o kadar büyük odamdaydın ki! Sensizlik bir beden küçük gelecek !!!
........
Gelmen için gitmen mi lazım?
Yoksa beni göm/men mi lazım?
Farkındamısın hüzünlerim bile yamalı !
Gözyaşlarım bakire!
Ama hala kelebek umudu var içimde...
Tamam git..Ama..
Geçtiğin her yere iz bırakmışsın,aldığım her nefesle sana varmışım..yokluğunun duraklarındayım artık...Ölüm kararımı verdin,matemdir her günüm.Oysa ellerinde hürriyetim..Tamam ...Unutacağım duygularımı ! Kaldıracağım dolaba ,yer kaplamasın diye de vakumlayacağım..Gardıropumu yenileyeceğim,özlem etekleri..hasret elbiseleri asacam .
Tamam ..Git..
Sana hiç git... Demedim ..şimdi belki şaşırdın...git..derken ama bil ki..git/me demekteyim....
Tamam ...Git...
Nefes almanın tadı yok..
Artık kalemim konuşsun.. Sen/li bir artık kalsın bakiye..
Tamam ...Ama..
Son bir sözüm var....
git/me/sen...
YORUMLAR
Tamam ..git...
Ben labirent içinde kaybolmuşken, git...
Hayata tutunacağım son dalımıda kırmadan, git..
Kıyımları bitirmeden , git...
Umudumu sevinçimi yitirmeden, git..
Ama ..Ben gitsem..Sen kalsan ???Hatırlatayım, telafisi yok bu gidişinin!
Peki ..
Tamam ..git..
Bir kuş gibi uç git...Ama bu gönül dinler mi anlar mı ki? Sen o kadar büyük odamdaydın ki! Sensizlik bir beden küçük gelecek !!!
ablacım yüreğine sağlık takipçinizzzzzzzz :))
Tamam ...Git...
Nefes almanın tadı yok..
Artık kalemim konuşsun.. Sen/li bir artık kalsın bakiye..
Tamam ...Ama..
Son bir sözüm var....
git/me/sen...
sen neler yazmışsın sema böyle
inan mükemmel imgeler yakalamışsın
ÖYKÜ TÜRÜ şiir olmuş
SEN Lİ BİR ARTIK KALSIN BAKİYE
VEEE
GİTMESEN...,
Onca GİT dedikten sonra
Bir daha bir daha okuyacağım seni
YAZMAK SANA YAKIŞIYOR
İYİKİ VARSIN
Sevmenin ve kadınlığımın diyetini sensizliğinle ödeyeceğim ...
....................Yürekten öpülür mü bilmiyorum ama öpüyorum sizi şu satırların ağırlığı altında. Böyle müthiş bir anlatım olamaz. Yazı okumayı daha çok sevmemin nedeni sizin gibi yazıyı şahikalara taşıyanlardır. Teşekkürler bizimle paylaştığınız için.