- 519 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇ BOŞUNA YORULMAYIN
HİÇ BOŞUNA YORULMAYIN
Bu güzel ülke ne zaman kendini toparlayacak olsa derin bir kuşatma altına alınıyor. Etrafı sarılıyor adeta. Piyonlar ülkeyi kana buluyor, efendilerinin verdiği vazifeyi ifa ediyor. Bu hep böyle oldu tarih boyunca.Yakın tarihimize bakma yeterlidir uzaklara gitmeden çok ta…İngiltere ile Musul Sorunu aşamasında ibrenin bize döndüğü anda patlak vermedi mi Şeyh Sait Ayaklanması? Hatay sorunu yaşadığımız Fransızlara karşı lehimize çözülecekken mesele, başlamadı mı Dersim Olayları? Kıbrıs’taki katliama dur dediğimiz vakit çıkmadı mı piyasaya Asala denen terör belası? Güneydoğu Anadolu Projesi masaya yatırıldığında baktılar suyun kontrolü elden gidiyor, sarmadılar mı başımıza pkk denen kör cahilleri toprak vaatleriyle?
Son günlerde yaşanan manzara yeni bir imtihanla karşı karşıya olduğumuzu açık olarak ortaya koyuyor.
Bebek katili, mayıs ayından sonra devreden çıkacağını, bundan sonra yaşanacak olaylardan ve çatışmalardan artık kendisinin sorumlu olmadığını söylüyor tehditvari bir şekilde. Mayıs ayının bitimiyle birlikte PKK görünümlü odaklar güvenlik güçleri üzerine seri saldırılar düzenlemeye başlıyor. Hem dağda hem şehrin göbeğinde. Adam ’halklar arası savaş’tan bahsediyor. Şimdiki plan dağdaki çatışmayı şehre indirmek ve Kürtlerle toplumun tamamını karşı karşıya getirmek.
Etnik ayrışımları kışkırtarak tasarlanan bu hain tuzağı başka ayrılıkların körüklendiği farklı tuzaklar da takip edecektir. Ama bilmiyorlar ki bu tuzakları bozacak güç de var bu ülkede tecrübe de; yeter ki tahriklere kapılmayalım, birlik ve dirliğimizi bozmak isteyenlere fırsat vermeyelim.
Yazıma Ertuğrul Bey’in sözü ile son vermek istiyorum:
Bizden toprak isteyen herkese toprak vereceğiz ;SÖZ ! 2,5 m x 1,5 m ölçüsünde , derinliği 2 metre !!TÜRK sözünü tutar,kimse şüphe etmesin .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.