Günbegün Notlarım 109/ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH'IM...
...................................
Aşkı kalbime yerleştirdiğin için çok teşekkürler Allah’ım...
Şükür doluyum her an, an be an yaşadığımın farkında olduğum için...
İstediğim yere ayak bastığım için, sevdiğimle mutlulukları paylaştığım için, Azad’ın büyüşüne şahitlik ettiğim için, temmuzun kavurucu sıcağında denizde serinlemeyi tattığım için, gökyüzüne bakıp beyaz bulutlar bakışlarıma göz kırptığı için, dev dağlar huzurum için temiz oksijenleri bedava ciğerlerime saldığı için, babamın özlemini hayattaymış gibi canıma koyduğun için, annemin ayakları altından cennetin geçtiğini müjdelediğin için; şükürler olsun sana Allah’ım...
Şükürler olsun sana Allah’m; gece-gündüz varlığımı koruduğu için kötülüklerden, güzellikleri bir bir şahsıma uygun gördüğün için, nimetleri bir bir önüme rahatça serdiğin için...
Ve dünyayı ayaklarıma uygun kıldığın için, içime mutluluk reçetesi sunduğun için, dışımı canımı acıtacak darbelerden siper ettiğin için, hayat devam ederken kollarımdan tuttuğun için, yalnızlığıma kalabalık kalabalık düştüğün için, içime nurunu aşıladığın için; şükürler olsun sana Allah’ım...
...........................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
28 Temmuz 2010,,,19.43
AYVALIK
YORUMLAR
ne kadar şükür etsek azdır
rabbimin verdiklerine
güneşi ısıtsın hayat versin her canlıya diye
gece dinlensin yorgunluğunu alsın diye
ayı ve yıldızları yaratmış kullarım gece yolunu bulsun diye
havayı vermiş solusun
suyu vermiş içip serinlesin yıkanıp yuğunsun diye
türlü nimetler vermiş kullarım yesin doysun diye
ya kulları ne veriyor bu kadar ihsana
kutlarım bol şükürlerine
saygılarım her daim