- 804 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YETER ARTIK TÜRK KÜRT KAVGASINA SON VERİN
Son üç gündür sokaklarda infial görüntüleri ile Türkiye çalkanmakta.Ne oldu da bir anda herkes bir anda galeyana geldi? Sevgili okurlarım, ülkemizin hangi semtinde Türk- Kürt birlikteliği ve komşuluğu yok Allah aşkına söyleyin? Ama birileri bu binlerce yıldır devam eden birliktelikten rahatsız , bunu anlayabiliyoruz da bunlara alet olanları anlayamıyorum.
Terör örgütü mensupları sokakları savaş alanına çevirdiği zaman nasıl onları telin ediyorsak İnegöl’de polis araçlarını ateşe verenleri de lanetliyelim, onlara arka çıkmayalım.Dörtyol’da bayrak asmadı diye dükkanları taşlamak hangi cüretle yapılabiliniyor.Artık bu soruları da cevaplanın ve sorgulamanın vakti geldi geçti bile.
Son olarak toplumda ön yargıların hangi boyutta olduğunu size çok çarpıcı bir örnekle anlatmak istiyorum: On gün önce Niğde’nin Çamardı ilçesinde Diyarbakır plakalı arabamı yanlış bir yere park etmiştim.Bir dükkanda otururken emniyette çalışttığını söyleyen bir kişi "Bu Diyarbakır plakalı aracı hemen burdan kaldırın, başlarım şimdi size de Diyarbakır’a da..." Bu ön yargı nedir, bu öfke nedir?
YORUMLAR
Hakikatten yetmeli bu Türk Kürt olaylari.
Ama olmuyor daha gecen gün biri yazisinda diyor ben Diyarbakirliyim
e ne olmus Diyarbakirliysan Türkiyede yasiyorsun iste yani diyecegini de ne Diyabakiri karistiriyorsun.
Ayni sekilde bir Türk vatandasi en basitinden bir araba plakasindan basliyor soruna sorun katmaya.
Insanlar alismis artik olumsuzluga, birakin Kürt ile Türk komsulugunu
Türk anne ve Kürt babadan dogan cocuklar var.Bunlar nasil var ve nasil olmus.Bazi insanlar kin togumlari ekmekte oldukca basarili.
Daha ne demek lazimki.Herkes bildigini okuyor.
Her iki tarafinda henüz asamadigi gözle görülür bir cahilligi söz konusu.
Yüreginize saglik
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 7/28/2010 2:55:24 PM zamanında düzenlenmiştir.