- 501 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Dar Kapı
Defalarca denedim ve bir o kadar da vazgeçtim. Sonra tekrar gelmeye karar verdim. Ama sana gelemedim. ”Gel, kapı açık!” diyorsun, ancak o dar kapıdan sana gelemiyorum.
Açık dediğin kapıdan girebilmem için bir köpek belki de bir kedi olmam gerekiyor. Sahibine sadık bir köpek mi yoksa nankör bir kedi mi? Hangisi olmam gerektiğini söyle hiç olmazsa…
Bunun bir sınav olduğunu da düşünmüyor değilim. Bıktım sınavlardan, hatta nefret ediyorum hiç durmadan sınanmaktan.
İlahlar kurban isterlermiş, ama sadece kutsal günlerde… Ya sen?... Anladım: Kapı genişlemeyecek, bunun olması mümkün değil.
Öyleyse benim incelmem gerekecek o “dar kapı”dan girebilmek için!..
YORUMLAR
Oldukca düsündürücü bir yaziydi.
Defalarca ayni kapiyi acmaya zorlamak zaman kaybidir.
Zoraki olan hic birseyin kiymeti olmaz.
Incelsen de etkisi olmaz.
Yüreginize saglik
Sonsuz saygimla
Ömer Faruk Hüsmüllü
Haklısınız, ama içine ateş düşen çaresiz insanların bunu düşünmesi sanırım oldukça zor. Duygusal şeyleri mantık ölçülerine vurduğumuzda şaşırtıcı sonuçlar çıkabilir.
Selam ve sevgiler..
Hayatı partnerinizle ( eşinizle, arkadaşınızla, dostunuzla) paylaşırken karşılıklı bazı tavizler vermek zorundasınız... Ama karşılıklı... Kapı eğer darsa ve siz o dar kapıdan geçmek için incelmeyi göze alıyorsanız, tavizi siz veriyorsunuz demektir... Eğer hep bir taraf kendinden birşeyler verirse, gün gelir büyük bir patlama yaşar...
Taviz kelimesini daha yumuşatabiliriz.Mesela HOŞGÖRÜ olubalir...
Güzel bir yazıydı...Sevgi ve saygı ile...
Ömer Faruk Hüsmüllü
Merhaba.
Böylesi güzel bir değerlendirmeye ne denir? Galiba sadece "size katılıyorum" deyip susmalı...
Çok teşekkürler.
Selam,sevgi ve saygılar...
Okurken düşündüren anlamlı bir yazıydı. Kapılar açılır, kapılar kapanır. Dünyanın kapısı gibi bir yandan giriş yapanlar bir yandan da yolcu etttiklerimiz. Saygı ve selamlarımla..
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuza çok teşekkür ediyorum.
Sizin de belirttiğiniz gibi hayatımızın her döneminde çokça kapıdan giriyor ve çıkıyoruz. Bundan sonra kaç kapıdan girip çıkacağımız ise tabii ki bilinmez.
Saygılarımla.